Είναι από τα επαγγελματικά μοντέλα που προσφέρεται με τη μεγαλύτερη γκάμα εκδόσεων, από κοντό ή μακρύ σασί, ανοιχτή ή κλειστή καρότσα και χαμηλή ή ψηλή οροφή. Επίσης, προσφέρεται με έκδοση στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, ενώ συνολικά οι επαγγελματίες οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε 60 διαφορετικά αμαξώματα. Το ατού του είναι ότι απαιτείται συντήρηση κάθε 60 χιλιάδες χιλιόμετρα. Το ωφέλιμο φορτίο είναι από 1.158 κιλά έως και 3,5 τόνους. Το Ford Τransit παρέχει άνεση στο εσωτερικό του, έχει μια από τις πιο εργονομικές θέσεις οδήγησης, ενώ η ποιότητα και η πολυτέλεια είναι στοιχεία που ξεχωρίζει κάποιος από την πρώτη στιγμή στο αυτοκίνητο. ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 2,0 λίτρων τούρμπο ντίζελ με 100 ίππους, 2,4 λίτρων τούρμπο ντίζελ με 90 και 125 ίππους και 2,3 λίτρων βενζίνης με 145 ίππους. Στα τέλη του 2007 θα προσφέρεται και σε έκδοση SportVan με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ θα χρησιμοποιεί κάτω από το καπό τον ντίζελ κινητήρα των 2,2 λίτρων με απόδοση 140 ίππους. Θα υπάρχει και έκδοση με τον νέο 5κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 3,2 λίτρων, απόδοσης 200 ίππων, με ροπή που αγγίζει τα 470Νm!

ΤΙΜΗ Από 19.549 ευρώ. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ΑΒS, αερόσακο για οδηγό- συνοδηγό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

TOP

Ο νέος κινητήρας ντίζελ 3,2 λίτρων με ισχύ 200 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 470 Νm κάνει το Τransit να… πετάει στα δρομολόγια!