Η Ηonda ισχυρίζεται πως η νέα CΒF 1000 αποτελεί την απόλυτη all round μοτοσυκλέτα και ύστερα από την επαφή που είχαμε μαζί της θα συμφωνήσουμε απόλυτα. Αποτελεί μια εξαιρετική λύση γι΄ αυτούς που θέλουν να τα κάνουν όλα, χωρίς τους περιορισμούς μιας supersport ή μιας γυμνής μοτοσυκλέτας
▅ Κατά την προσφιλή της μέθοδο, η Ηonda με τη νέα CΒF πήγε και πάλι κόντρα στο ρεύμα. Αντί να επικεντρώσει για το ολοκαίνουργιό της απόκτημα την προσοχή της στις απόλυτες επιδόσεις, φτιάχνοντας ένα καθαρόαιμο streetfighter με καταιγιστική- και εντυπωσιακή- ιπποδύναμη και εξωπραγματικά χαρακτηριστικά, προτίμησε να εστιάσει στην ευκολία οδήγησης και στη ροπή από τους πολύ χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, ώστε η δύναμή της να είναι χρησιμοποιήσιμη κάτω από όλες τις συνθήκες. Φυσικά το αποτέλεσμα είναι το αναμενόμενο και φαίνεται από τα πρώτα μέτρα πάνω στη σέλα της μεγάλης CΒF, αφού κανείς διακρίνει από το «καλημέρα» τα δύο χαρακτηριστικά, που αποτελούν γνώρισμα για τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της εταιρείας. Πρόκειται για την ομοιογένεια στο στήσιμο, αλλά και την απίστευτη φιλικότητα και ευχρηστία που παρουσιάζει, κάνοντας τον κάθε αναβάτη να πιστεύει πως σχεδιάστηκε ειδικά γι΄ αυτόν. Ο κινητήρας της, που προέρχεται από παλιότερη γενιά Fireblade, γι΄ αυτό τον λόγο είναι αρκετά «εξημερωμένος» και αποδίδει μόλις 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Ροπάτος, ψεκαστός και ιδιαίτερα φιλικός με δύναμη και άμεση απόκριση όπου και αν ανοίξεις το γκάζι, φέρνει το χαμόγελο στον αναβάτη τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Το ίδιο καλοστημένη και ευχάριστη είναι και η… υπόλοιπη CΒF. Το πλαίσιό της είναι μονής ραχοκοκαλιάς και προέρχεται από το Ηornet με τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να δεχθεί τον ογκωδέστερο κινητήρα, αλλά και την πολύ περισσότερη ροπή του, ενώ στην πίσω ανάρτηση έχει τοποθετηθεί μοχλικό σύστημα, κάτι που λείπει και από τη μικρή CΒF 600, αλλά και από τις Ηornet 600 και 900. Σήμα κατατεθέν της οι διπλές εξατμίσεις, η λεπτή σιλουέτα, η ευρυχωρία της σέλας και το μισό φέρινγκ, που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης της ζελατίνας και σε υψηλότερη θέση, ενώ διατίθεται με συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος Dual CΒS παράλληλα με ΑΒS. Το πιρούνι εμπρός, παρ΄ ότι συμβατικό, είναι τύπου cartridge (με ξεχωριστή φύσιγγα στο εσωτερικό του) και δουλεύει πολύ σωστά, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι αρκετά σκληρό και συμπεριφέρεται καλύτερα με δύο αναβάτες πάνω στην ευρύχωρη και άνετη σέλα. Στην πράξη, το CΒF 1000 αποδεικνύεται όχι απλά ευχάριστο στη οδήγηση σε στροφές και ευθείες, αλλά και αρκετά γρήγορο. Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, στρίψιμο σχεδόν με τη σκέψη και τελική ταχύτητα κοντά στα 230 χλμ. α/ώ δεν αφήνουν κανέναν με παράπονα. Σημεία κριτικής, η όχι ανάλογη της απόδοσης αίσθηση των εμπρός φρένων, που όμως λόγω της συνδυασμένης λειτουργίας τους εμπρός- πίσω και της ύπαρξης του εξαιρετικού ΑΒS επιτυγχάνουν αξιοζήλευτες επιβραδύνσεις εμπνέοντας και την αντίστοιχη αίσθηση ασφάλειας στον αναβάτη και η ανεπαρκής προστασία από το φέρινγκ-μπικίνι στις υψηλές ταχύτητες. Το σίγουρο πάντως είναι ότι ο υποψήφιος αγοραστής της θα την ευχαριστηθεί για όσο χρόνο την έχει, ενώ το μεγαλύτερο ατού της είναι η εξαιρετικά χαμηλή τιμή της στα 9.500 ευρώ.