Τα μπαλέτα του Μπορίς Μπεζάρ (γνωστά και στην Ελλάδα από το 1963 που πρωτοεμφανίστηκαν στο Ηρώδειο, καθώς και από τις συνεργασίες του ιδρυτή τους με τον Μάνο Χατζιδάκι) δίνουν από απόψε τρεις παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, με τρία έργα του διάσημου χορογράφου. Ένα σχήμα που ογδόντα χρόνια μετά τη «γέννησή» του επιμένει να… κάνει τη ζωή να χορεύει.

«Σημασία έχει η αγάπη του Μπεζάρ για τον χορό και αυτό δεν έχει να κάνει με τον χρόνο. Άφησε τα ίχνη του, δημιουργεί ακόμα με πάθος, κι ας έχουμε περάσει στον 21ο αιώνα. Όλοι οι σύγχρονοι χορογράφοι έχουν μαθητεύσει κοντά του, κι αυτοί δεν είναι γεννήματα του 21ου αιώναείναι του 20ού και των μπαλέτων του Μπεζάρ» δήλωνε χθες από τη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε, εκπροσωπώντας τον ιδρυτή του σχήματος (μετονομάστηκε το 1987 από «Μπαλέτο του 20ού αιώνα» σε «Μπαλέτο Μπεζάρ- Λωζάννη»), ο βοηθός διευθυντή και χορευτής Ζιλ Ρομάν (βραβευμένος πρόσφατα στην Ιταλία ως καλύτερος χορευτής για την ενσάρκωση του Ζακ Μπρελ στο «Μπρελ και Μπαρμπαρά»).

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα έργα «Μπολερό» του Μορίς Ραβέλ (όπως δήλωνε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Μπεζάρ «το οφείλω στον Μάνο και την Ελλάδα, καθώς δουλέψαμε το έργο πάνω στον όμοιο ρυθμό των “Παιδιών του Πειραιά”»), «Μπρελ και Μπαρμπαρά» (για τις μορφές του γαλλικού σανσόν) και τη σχετικά πρόσφατη (2004) παραγωγή «Η τέχνη τού να είσαι παππούς» (τίτλος από κείμενο του Βίκτωρος Ουγκώ).

 ΙΝFΟ

Μπαλέτα Μπεζάρ, απόψε, αύριο και μεθαύριο στις 21 .00, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης (Μαρίας Κάλλας και 25ης Μαρτίου, τηλ. 231 0-895.800). Εισιτήρια 75, 60, 45, 30 και 12 ευρώ.