ΝΕΟ ΓΥΡΟ διαβουλεύσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το θέμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας αναμένεται να έχει η κυβέρνηση από την ερχόμενη εβδομάδα.

Ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Πέτρος Δούκας είπε χθες ότι η κυβέρνηση εμμένει στη θέση της για τον συμψηφισμό μεταξύ του ποσού που η Κομισιόν θεωρεί ως παράνομες κρατικές ενισχύσεις προς την Ολυμπιακή και των περίπου 600 εκατ. ευρώ που, σύμφωνα με πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις, ανέρχονται οι οφειλές του Δημοσίου προς την Ολυμπιακή.

Απειλή απεργιών

Την ίδια στιγμή, οι πιλότοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών απειλούν με απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας), καταγγέλλοντας τη διοίκηση της εταιρείας για ολιγωρία όσον αφορά τη μίσθωση των απαραίτητων αεροσκαφών για την εκτέλεση του εαρινούθερινού προγράμματος δρομολογίων. «Η διοίκηση των Ο.Α. όχι μόνο δεν διδάχθηκε από τα λάθη του παρελθόντος που επιβάρυναν τις ζημίες της εταιρείας, αλλά επανήλθε στις βλαπτικές για το μέλλον πράξεις και παραλείψεις της, επιδεικνύοντας απαράδεκτη αμέλεια στην προμήθεια των αναγκαίων αεροσκαφών για την αξιοπρεπή εκτέλεση του πτητικού έργου», αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή της η Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ). Απαξίωση

Όπως καταγγέλλει η ΕΧΠΑ, «είναι βέβαιο ότι οδηγούμεθα σε περαιτέρω απαξίωση και συρρίκνωση των Ο.Α. προς όφελος των ανταγωνιστών, αλλά και σε τεράστια οικονομική επιβάρυνση και εμπορική ζημία, καθώς για την αντιμετώπιση των αναγκών διαφαίνεται ότι θα μισθωθούν και πάλι, την τελευταία στιγμή- και πιθανώς υπό καθεστώς αδιαφάνειας, για εξυπηρέτηση μικροσυμφερόντων-, άγνωστης προέλευσης και αμφίβολης ποιότητας ξένα αεροσκάφη μαζί με πληρώματα». Και η ΕΧΠΑ ερωτά, «πόσο στοίχισαν οι περσινές ημερήσιες ενοικιάσεις από τις εταιρείες ΗΟLΑ, Viking, Βlue Ρanorama, Αir Αdriatic;».