Το νέο Cross Ρolo μπορεί να μη διαθέτει τετρακίνηση αλλά χάρη στο υπερυψωμένο αμάξωμά του μπορεί να κιν είται με άν εση στον χ ωματόδρομο και να ξεγ ελά με την τζιποειδή εμφάνισή του τούς διπλανούς οδηγούς!

▅ Τα νέα στοιχεία που διαφοροποιούν το νέο Cross Ρolo από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μικρού μοντέλου βρίσκονται αρχικά στην εξωτερική εμφάνιση.

Το λιλιπούτειο γερμανικό μοντέλο απέκτησε ουσιαστικά εμφάνιση τζιποειδούς μοντέλου χωρίς ωστόσο να διαθέτει τετρακίνηση. Έτσι, εξωτερικά ξεχωρίζουν τα σκουρόχρωμα προστατευτικά στους προφυλακτήρες, τους θόλους, και τα πλευρικά μαρσπιέ, οι προβολείς ομίχλης, οι ράγες οροφής και οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών της ΒΒS. Αλλαγές υπάρχουν και σε πολλά μηχανικά μέρη του: στο Cross έχει ενισχυθεί η ανάρτηση, η οποία είναι υπερυψωμένη κατά 15 χιλιοΑuto στά, στοιχείο που αύξησε το ύψος του μοντέλου από το έδαφος κατά 3,2 εκατοστά. Χάρη στην υπερυψωμένη απόσταση του πατώματος από το έδαφος το μικρό μοντέλο μπορεί να διασχίζει τους χωματόδρομους με μεγαλύτερη άνεση και να περνά με ασφάλεια τα εμπόδια. Συνολικά το ύψος του αμαξώματος αυξήθηκε κατά 7 εκατοστά, φθάνοντας τα 1,53 μ. Το μήκος και το πλάτος του οχήματος παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το απλό Ρolo. Στο σαλόνι οι αλλαγές εστιάζονται στο δερμάτινο τιμόνι 4 ακτίνων με εξωτερικές ραφές, την ένδειξη Cross Ρolo στο λεβιέ ταχυτήτων, τα σπορ καθίσματα και τα αλουμινένια πεντάλ.

Κάτω από το καπό υπάρχει το μοτέρ των 1,4 λίτρων με 80 ίππους. Ο βασικός εξοπλισμός (εκτός των προαναφερθέντων) περιλαμβάνει το ΑΒS, τον αερόσακο οδηγού και συνοδηγού, τους πλευρικούς αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδίου και θερμαινόμενουςηλεκτρικούς καθρέπτες. Η τιμή του καθορίστηκε στα 15.210

ευρώ.