Στο Θησείο, στο Μέγαρο Μουσικής και στο γήπεδο του Παναθηναϊκού στη λεωφόρο Αλεξάνδρας θα επεκταθεί τους επόμενους μήνες το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης της Αθήνας.


Η δεύτερη φάση εξάπλωσης του συστήματος θα περιλαμβάνει άλλες 5.500 θέσεις στάθμευσης, το μεγαλύτερο μέρος από τις οποίες θα προορίζεται για τους μόνιμους κατοίκους. Στον Δήμο Αθηναίων, πάντως, θεωρούν ως επιτυχημένη τη μέχρι στιγμής λειτουργία του συστήματος τόσο από πλευράς εσόδων όσο και από την άποψη ότι έχουν απελευθερωθεί

750- 800 ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ

Κάθε ημέρα κόβονται 750- 800 κλήσεις των 25 ευρώ στην Αθήνα, ενώ δίνονται περίπου 10.000 κάρτες στάθμευσης

οι δρόμοι, με αποτέλεσμα τα μέσα μαζικής μεταφοράς να κινούνται γρηγορότερα και οι επισκέπτες οδηγοί βρίσκουν ευκολότερα θέση να παρκάρουν.

«Τον τελευταίο μήνα, τα περίπτερα δίνουν στον κόσμο κατά μέσο όρο 10.000 κάρτες την ημέρα», λέει στα «ΝΕΑ» ο αντιδήμαρχος κ. Χρόνης Ακριτίδης. Οι περισσότερες από τις κάρτες που διατίθενται είναι των δύο ευρώ.

4.000 κάρτες για μόνιμους

Η δημοτική αρχή θεωρεί επίσης ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι διέθεσε 4.000 κάρτες ετήσιας διάρκειας αξίας 10 ευρώ η καθεμία σε μόνιμους κατοίκους, έστω κι αν ο αριθμός αυτός είναι μεγαλύτερος από τις θέσεις που έχουν προβλεφθεί και είναι 3.200. Από την άλλη όμως πλευρά, σημαντικός είναι και ο αριθμός των κλήσεων που κόβει καθημερινά η Δημοτική Αστυνομία στους παραβάτες. Ο αριθμός τους ανέρχεται στις 750 με 800 και η συντριπτική τους πλειονότητα αφορά σε κλήσεις ύψους 25 ευρώ. Στο μεταξύ, η δημοτική αρχή εκτιμά ότι μέσα στη χρονιά αυτή θα έχει προκηρυχθεί η μελέτη για την κατασκευή άλλων 5.500 θέσεων. Οι δρόμοι στους οποίους θα τοποθετηθούν τα νέα παρκόμετρα δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί. Σίγουρο πάντως θεωρείται ότι θα τοποθετηθούν στο Θησείο, στο Μέγαρο Μουσικής, από την οδό Γενναδίου μέχρι τη λεωφόρο Αλεξάνδρας αλλά και περιμετρικά του γηπέδου του Παναθηναϊκού, ανεξαρτήτως της μορφής που αυτό θα λάβει βάσει του σχεδίου της διπλής ανάπλασης.

Το 82,6% των εσόδων σε έργα οδοποιίας


Ο ΔΗΜΟΣ Αθηναίων δεν έχει ακόμη υπολογίσει το ύψος των εσόδων που του έχει αποφέρει η διαχείριση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Από τα έσοδα το 17,4% εισπράττεται από την ανάδοχο εταιρεία και το υπόλοιπο 82,6% από τον δήμο, που είναι υποχρεωμένος να διαθέτει τα ποσά αυτά σε έργα οδοποιίας. Η συγκεκριμένη εταιρεία θα είναι αυτή που θα φροντίσει για την επέκταση του συστήματος στάθμευσης αμέσως μόλις γίνουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες και επιλεγούν οι κατάλληλοι δρόμοι.