Από αύριο η δεύτερη δόση των φετινών αυξήσεων


ΑΥΞΗΣΕΙΣ 2,9% έως 3,5% στους βασικούς μισθούς φέρνουν από αύριο, 1η
Σεπτεμβρίου, οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας που έχουν υπογραφεί και ισχύουν
σε δεκάδες κλάδους του ιδιωτικού τομέα με συμφωνίες των εργοδοτικών οργανώσεων
και των συνδικάτων ή με βάση αποφάσεις διαιτησίας. Αύριο θα καταβληθεί η
δεύτερη δόση των φετινών μισθολογικών αυξήσεων που προβλέπεται στον ιδιωτικό
τομέα από την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (η οποία προβλέπει την
καταβολή ποσοστού 2,9% στα κατώτατα όρια των μισθών και των ημερομισθίων).
Μετά την αύξηση αυτή, ο κατώτατος βασικός μισθός για τον άγαμο εργαζόμενο
χωρίς προϋπηρεσία θα διαμορφωθεί στα 625,97 ευρώ (από 608,32 ευρώ) και για τον
έγγαμο στα 688,56 ευρώ (από 669,16 ευρώ), ενώ τα ημερομίσθια στα 27,96 ευρώ
και 30,76 ευρώ, αντίστοιχα.
Υψηλότερα του 2,9% ποσοστά αύξησης (3% – 3,5%) δίνουν επίσης από την 1/9/2006
στους βασικούς μισθούς εργαζομένων σειρά κλαδικών συμβάσεων εργασίας και
αποφάσεων διαιτησίας, όπως: των χειριστών μηχανημάτων στα τεχνικά έργα (3%),
του προσωπικού ηλεκτρονικών υπολογιστών και των διοικητικών υπαλλήλων των
βιομηχανιών και βιοτεχνιών (3%), των μηχανικών ΑΕΙ – ΤΕΙ που απασχολούνται
στις βιομηχανίες της χώρας (3,2%), των εργαζομένων στις επιχειρήσεις παροχής
υπηρεσιών (3,5%), των απασχολουμένων στις επιχειρήσεις εξόρυξης, μελετών και
διύλισης πετρελαίου (3,5%) κ.ά.












