Ο όμιλος εταιρειών Γερμανός αναπτύσσεται δυναμικά εντός και εκτός συνόρων
και αυτό το αποδεικνύει έμπρακτα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του που πέρυσι
ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ.








H αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός καταφέρνει να εξάγει το επιτυχημένο
επιχειρηματικό της μοντέλο και να συνδέει με την τεχνολογία μια αγορά 150
εκατομμυρίων καταναλωτών σε 7 χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης.


Τα 1.500 καταστήματα είναι ο επόμενος στόχος της μεγαλύτερης ελληνικής
αλυσίδας λιανικής πώλησης τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και υπηρεσιών της
Ευρώπης, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες των αναδυόμενων αγορών όπου
δραστηριοποιείται.


Σήμερα, τα 950 καταστήματα Γερμανός σε 7 χώρες της Κεντρικής και
Νοτιοανατολικής Ευρώπης καθιερώνουν ένα ισχυρό εμπορικό σήμα, συνώνυμο της
συνεχούς προσπάθειας για άρτια εξυπηρέτηση του καταναλωτή. H συμμετοχή των
θυγατρικών εταιρειών Γερμανός σε Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουκρανία, Κύπρο
και ΠΓΔΜ συνεισφέρει το 30% σχεδόν των συνολικών πωλήσεων, ακολουθώντας μια
έντονα ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια.


Περιθώρια ανάπτυξης


Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιάννης Καραγιάννης, μεταξύ άλλων,
επισημαίνει: «Στις αναδυόμενες αγορές όπου έχουμε παρουσία, υπάρχουν
αξιοσημείωτα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης. H αύξηση κατά 94% του κύκλου
εργασιών της Γερμανός στην Πολωνία και κατά 59,2% στη Ρουμανία για το 2005,
αποδεικνύουν τη σημασία των επενδύσεων του ομίλου σε αυτές τις χώρες και
επιβεβαιώνουν τις προσδοκίες μας για μελλοντικές αποδόσεις. Παράλληλα,
στρέφουμε την προσοχή μας και στον εντοπισμό νέων επιχειρηματικών ευκαιριών
στην ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, οι οποίες θα
πληρούν τις προϋποθέσεις που θέτουμε αναφορικά με τις συνθήκες της αγοράς και
θα είναι σε θέση να συμβάλουν στην υλοποίηση των στρατηγικών μας στόχων».


Περισσότερα από 70 εκατ. ευρώ αναμένεται να επενδυθούν το 2006 για την
ουσιαστική κεφαλαιοποίηση της δυναμικής της διεθνούς δραστηριότητας της
Γερμανός.


H αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός αποτελεί σήμερα ένα από τα πιο ισχυρά εμπορικά
σήματα της ελληνικής αγοράς, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και
την ηγετική θέση του κλάδου.


Οκτώ στους δέκα Έλληνες έχουν επισκεφθεί έστω και μία φορά ένα κατάστημα
Γερμανός, ένας στους τρεις το έχει επιλέξει τουλάχιστον μία φορά για να
αγοράσει το κινητό του, ενώ 1 στους 2 εμπιστεύεται τα καταστήματα Γερμανός για
το service της συσκευής τους: τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι τα καταστήματα
Γερμανός αποτελούν ένα οικείο μέρος για το κοινό, στο οποίο καταφεύγει για την
κάλυψη κάθε τεχνολογικής ανάγκης, από την πιο απλή έως την πιο εξειδικευμένη.


Συνεργασίες - εξαγορές


Εξάγοντας το μοντέλο με την ίδια επιτυχία στο εξωτερικό, ο Γερμανός έχει
θεμελιώσει μια εξίσου δυναμική εικόνα και στις χώρες της Κεντρικής και
Νοτιοανατολικής Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται. Λαμβάνοντας υπόψη τις
ιδιαίτερες συνθήκες κάθε τοπικής αγοράς, εντοπίζοντας και αξιοποιώντας
ευκαιρίες μέσα από συνεργασίες και εξαγορές και προάγοντας το τοπικό
management ως βασική στρατηγική επιλογή διοίκησης, το δίκτυο καταστημάτων
Γερμανός προσδίδει προστιθέμενη αξία στην καταναλωτική εμπειρία, προσφέροντας
την πιο φιλική και προσιτή τεχνολογία.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από