H «αγορά» στον χώρο του ντοκιμαντέρ μεγαλώνει. Κι αυτό οφείλεται στη μεγάλη

προσέλευση που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και στη διεθνή αγορά και στην

ελληνική όπου έχει καθιερωθεί η έξοδος πολλών ταινιών αυτού του είδους στις

κινηματογραφικές αίθουσες. Έτσι, το 8ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης

(10-19 Μαρτίου), εκτός όλων των άλλων, διευρύνει ακόμα πιο πολύ τον

εκπαιδευτικό και επιχειρηματικό του ρόλο. H Αγορά Ντοκιμαντέρ και το Pitching

Forum, που διοργανώνεται σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ντοκιμαντέρ

(EDN), δίνουν την ευκαιρία στους επαγγελματίες του χώρου να προωθήσουν τα έργα

τους και εκτός συνόρων, καθώς θα υπάρχουν ανοιχτές συζητήσεις για τη διεθνή

και εγχώρια προώθηση του ντοκιμαντέρ και επαφές παραγόντων με ζητούμενο να

γίνει πιο ανταγωνιστικό αυτό το κινηματογραφικό είδος.