* Τον προηγούμενο μήνα, μία ομάδα Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων από γνωστά

Πανεπιστήμια (Chicago, Columbia, Wharton, Harvard, Stanford, ΜΙΤ και Kellogg)

οργάνωσε ένα τριήμερο καριέρας, όπου όλες οι συνεντεύξεις φοιτητών από

εταιρείες (κυρίως εκτός Αμερικής) έγιναν μέσω του Ίντερνετ.

* Οι φοιτητές MBA τού IMD της Ελβετίας οργάνωσαν έρανο στη Σαγκάη για να

χρηματοδοτήσουν εγχειρήσεις στην Κίνα, σε παιδιά που πάσχουν από καρδιακή

ανεπάρκεια. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν τουλάχιστον 75.000 τέτοιες περιπτώσεις

στην Κίνα.

* Τα τελευταία δύο χρόνια έχει χυθεί πολύ δημοσιογραφικό μελάνι από

γνωστούς ακαδημαϊκούς, σχετικά με το εάν ένα MBA αποτελεί λογική επένδυση. Το

κόστος για ένα MBA ποικίλλουν εντυπωσιακά. Τα δίδακτρα μόνο αρχίζουν από 6.000

ευρώ και ξεπερνούν, για ορισμένες από τις κορυφαίες Σχολές, τα 45.000 ευρώ. Τα

δίδακτρα όμως μπορεί να είναι μόνο η αρχή ­ τα έξοδα διαμονής, διατροφής, τα

βιβλία και τα μεταφορικά, αλλά και η απώλεια του μηνιαίου εισοδήματος (για

όσους διακόπτουν την εργασία τους) μπορούν να αλλάξουν ραγδαία τον τελικό

λογαριασμό. Σημαντικό ρόλο παίζει και το κόστος ζωής στη συγκεκριμένη πόλη

όπου γίνονται τα μαθήματα. Για παράδειγμα, το Λονδίνο είναι πολύ πιο ακριβό

από ό,τι άλλες πόλεις της Αγγλίας.

* H εταιρεία Sony επέλεξε τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων IESE στη Βαρκελώνη

για να παρουσιάσει το 2005 τις νέες τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν

στις αίθουσες διδασκαλίας. Οι «έξυπνες τάξεις», όπως ονομάζονται, προβλέπουν

LCD video προβολείς, επίπεδες μηχανοκίνητες οθόνες και βιντεοκάμερες πολλαπλών

χρήσεων.

* Ιδιαίτερη ζήτηση παρουσιάζουν τα σεμινάρια που απευθύνονται σε στελέχη

επιχειρήσεων που επιζητούν καλύτερη ισορροπία μεταξύ δουλειάς και προσωπικής

ζωής. Το IMD, η κορυφαία Σχολή της Ελβετίας, διοργανώνει για πρώτη φορά τον

Ιούνιο του 2005 σχετικό πρόγραμμα για ανώτατα στελέχη, με τον τίτλο «Work Life

Balance».