Ανερχόμενη δύναμη στον χώρο των τηλεπικοινωνιών θεωρούνται πλέον οι

αλυσίδες των καταστημάτων που αναδεικνύονται σταδιακά σε super dealers. Οι

αλυσίδες τύπου Mobitel και Γερμανός συμβάλλουν σημαντικά στην εξάπλωση των

προϊόντων και των υπηρεσιών των τηλεπικοινωνιών, αυξάνοντας το πελατολόγιο των

εταιρειών του κλάδου.

Οι αλυσίδες των καταστημάτων των τηλεπικοινωνιών συμβάλλουν στην εξάπλωση

προιόντων και υπηρεσιών αυξάνοντας το πελατολόγιο των εταιρειών τηλεφωνίας

H Mobitel

Στον χώρο των τηλεπικοινωνιών ξεχωρίζει η αλυσίδα Mobitel, η οποία είναι μία

από τις παλαιότερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στη χώρα μας, με ενδεκάχρονη

και πλέον πορεία, καθώς δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από τον

Ιανουάριο του 1993.

H Mobitel, από τον Μάρτιο του 1999 έως και σήμερα, λειτουργεί ως Service

Provider της Vodafone (σ.σ.: ο μοναδικός Service Provider της Vodafone),

δηλαδή προσελκύει και συνδέει συνδρομητές στο δίκτυο της Vodafone, τους

τιμολογεί κάθε μήνα, εισπράττει τους λογαριασμούς τους, τους εξυπηρετεί κ.λπ.

Μέσα στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας, λειτουργεί το δίκτυο καταστημάτων

Mobitel – Vodafone Center, το οποίο σήμερα περιλαμβάνει περισσότερα από 100

καταστήματα, 22 ιδιόκτητα και 82 franchisees, παλαιών και πιστών συνεργατών

της. Όλα τα καταστήματα του δικτύου Mobitel – Vodafone Center είναι

εξοπλισμένα με τα πλέον σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα και παρέχουν άμεση

σύνδεση στο δίκτυο της Vodafone.

Επιπλέον, παρέχουν δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών κινητής τηλεφωνίας Mobitel

– Vodafone, όλο το φάσμα των υπηρεσιών και προϊόντων της κινητής τηλεφωνίας

(Credit, Prepay, Αξεσουάρ), επιλεγμένα τηλεπικοινωνιακά προϊόντα (π.χ. Dect,

fax, σύνδεση στο Internet) και high-tech gadgets.

Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα εξουσιοδοτημένου service όλων των συσκευών

κινητής τηλεφωνίας, σε συνεργασία με τους επίσημους αντιπροσώπους συσκευών

στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, λειτουργεί κεντρικό επισκευαστικό κέντρο στην Αθήνα

με υποκαταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο.

H συνεχής ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων Mobitel – Vodafone Center είναι

απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία της εταιρικής της επικοινωνίας με

σλόγκαν «Mobitel: ένα δίκτυο αμέτρητα χαμόγελα» που δίνει το ανθρωποκεντρικό

στίγμα της αλυσίδας, η οποία στοχεύει στην άψογη εξυπηρέτηση του καταναλωτή

μέσω της παροχής προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας σε ιδιαίτερα

προσιτές τιμές.

H Mobitel έχει δημιουργήσει, για τη μεγαλύτερη ικανοποίηση και κάλυψη των

πελατών της, το άρτια οργανωμένο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Με μηχανογραφικά

συστήματα τελευταίας τεχνολογίας και με μεγάλη ποικιλία σε υπηρεσίες κινητής

τηλεφωνίας, το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Mobitel παρέχει στους πελάτες τις

λύσεις και πληροφορίες που χρειάζονται.

Ο Γερμανός

Στις αλυσίδες τηλεπικοινωνιών ξεχωρίζει και η Γερμανός A.E. που απευθύνεται

στην ευρεία μάζα των καταναλωτών και η οποία δίνει έμφαση στα προϊόντα

ψηφιακής τεχνολογίας. Το 83% των πωλήσεών της προέρχεται από προϊόντα που

σχετίζονται με τις τηλεπικοινωνίες, ενώ διαθέτει συνολικά πάνω από 600

καταστήματα στην Ελλάδα και στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (Πολωνία,

Ρουμανία, Σκόπια, Ουκρανία και Κύπρο).

Στόχος της εταιρείας είναι να υπερβεί τα 1.000 καταστήματα κατά την επόμενη

διετία και να καταστεί έτσι η πρώτη εταιρεία του είδους της στον ευρωπαϊκό

χώρο. Με πεδίο δραστηριότητας μία περιοχή που ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια

κατοίκους το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός αποτελεί ένα από τα πλέον

επιτυχημένα επιχειρηματικά μοντέλα συνδέοντας καθημερινά 100.000 καταναλωτές

με την τεχνολογία.

Στην Ελλάδα το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός αριθμεί πάνω από 300 καταστήματα,

καλύπτοντας με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο τις τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των

καταναλωτών σε κάθε γωνιά της χώρας. Αποτελώντας το μοναδικό για τα δεδομένα

της χώρας μας «One Stop Shop», προσφέρει την πληρέστερη γκάμα προϊόντων και

υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και νέας τεχνολογίας.

Ο Όμιλος εταιρειών Γερμανός το 2004 διέγραψε μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά. H

δυναμική συμμετοχή του στις εξελίξεις των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας στην

Ελλάδα, αλλά και η ενίσχυση της παρουσίας του στις πολλά υποσχόμενες αγορές

της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης είχαν ως αποτέλεσμα τη δυναμική αύξηση

των πωλήσεων και των κερδών του Ομίλου.

Οι εξειδικευμένες αλυσίδες λιανικών πωλήσεων τηλεπικοινωνιών παρουσιάζουν

ραγδαίους ρυθμούς ανόδου