Ο Μίχαελ Σούμαχερ μπροστά και όλοι οι άλλοι ακολουθούν. Τρεις μόλις κούρσες

μετά την έναρξη του πρωταθλήματος και η εικόνα δείχνει τόσο γνώριμη…

Ο Μίχαελ Σούμαχερ νικάει, τα νούμερα της τηλεθέασης πέφτουν. Ο Γερμανός

παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα I, νίκησε και στον τρίτο φετινό αγώνα στη

νεότευκτη πίστα του Σακίρ, στο Μπαχρέιν, προκαλώντας τη δυσφορία των ανθρώπων

του ακριβότερου σπορ στον κόσμο και των τηλεοπτικών δικτύων που βλέπουν τα

ποσοστά τηλεθέασης των Γκραν Πρι να βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση.

H ανωτερότητα του Σούμι είναι τόσο μεγάλη, ώστε στον τελευταίο γύρο κάθε Γκραν

Πρι σηκώνει επιδεικτικά το πόδι από το γκάζι. Το ίδιο έκανε βέβαια και στο

Μπαχρέιν, όταν διαπίστωσε πως ο ομόσταβλός του Ρούμπενς Μπαρικέλο βρίσκεται 10

δευτερόλεπτα μακριά του. Ως αποτέλεσμα ήταν να τερματίσει ο Βραζιλιάνος μόλις

1,3 δεύτερα πίσω από τον Σούμι και να κάνει η Φεράρι το 1-2 για δεύτερη φορά

φέτος.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Τζένσον Μπάτον με BAR για δεύτερο συνεχόμενο

αγώνα, ενώ την πρώτη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Τρούλι (Ρενό), Σάτο

(BAR), Αλόνσο (Ρενό), Ραλφ Σούμαχερ (Γουίλιαμς) και Βέρμπερ (Τζάγκουαρ).


H ΜΑΚΛΑΡΕΝ

Άλλο ένα τρόπαιο για τον Γερμανό. Και όχι μόνο. Ο Μπαρικέλο ανέβηκε ως

δεύτερος στο βάθρο και η Φεράρι έκανε το 1-2 στο Μπαχρέιν

Ο αγώνας εξελίχθηκε σε εφιάλτη για τα μονοθέσια της ΜακΛάρεν. Ο Κίμι Ράικονεν

ξεκίνησε από την τελευταία θέση, όταν αναγκάστηκε την Παρασκευή να αλλάξει

κινητήρα, ενώ το Σάββατο δεν έλαβε μέρος στους αγώνες κατάταξης. Στον όγδοο

γύρο έβγαλε καπνούς το μονοθέσιο του Φινλανδού σημάδι πως ο κινητήρας παρέδωσε

«πνεύμα», όπως συνέβη στην Αυστραλία και τη Μαλαισία.

Εκτός του Ράικονεν δεν τερμάτισαν δύο ακόμη μονοθέσια. Πρόκειται για τη

δεύτερη ΜακΛάρεν του Κούλθαρ και τη Μινάρντι του Μπάουγκαρτνερ.

Άτυχος στάθηκε και ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια. Δέκα γύρους πριν από τον

τερματισμό και ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα η

Γουίλιαμς, για να τερματίσει τελικά ο Κολομβιανός στη 13η θέση.

Στη συνέντευξη Τύπου, το θέμα που κυριάρχησε ήταν η μονοτονία που προσδίδει

πλέον ο Μίχαελ Σούμαχερ στο άλλοτε συναρπαστικό αγώνισμα. Ο Γερμανός έσπευσε

να δηλώσει για το θέμα πως δεν έχει αυτός το πρόβλημα, αλλά οι αντίπαλοί του,

ενώ πρόβλεψε πως σύντομα θα καταφέρουν να τον ανταγωνιστούν. Δεν παρέλειψε

επίσης να επαναλάβει πως ο αγώνας ήταν δύσκολος, χρειαζόταν προσοχή και όλα

αυτά τα τετριμμένα που λέει προκειμένου να παίξει το παιχνίδι του ιμπρεσάριου

της Φόρμουλα I, Μπέρνι Έκλστοουν.

Στη βαθμολογία των οδηγών ο Σούμι προηγείται με 30 βαθμούς και ακολουθούν ο

Μπαρικέλο με 21, ο Μπάτον με 15 και ο Μοντόγια με 12. Στους κατασκευαστές η

Φεράρι κυριαρχεί έχοντας συγκεντρώσει 51 βαθμούς έναντι 22 της Ρενό και 19 των

Γουίλιαμς και BAR.