Ο Μίχαελ Σούμαχερ έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία της Φόρμουλας 1 που
κατακτά έξι τίτλους, ξεπερνώντας το ρεκόρ του αείμνηστου Αργεντινού Χουάν
Πάμπλο Φάντζιο


Τον τίτλο του κορυφαίου των κορυφαίων κατέκτησε ο Μίχαελ Σούμαχερ με την
ανάδειξή του για έκτη φορά στην καριέρα του πρωταθλητή της Φόρμουλας 1.


Ο Γερμανός οδηγός της Φεράρι έγινε ο πρώτος στην ιστορία του ακριβότερου
αθλήματος στον κόσμο που κατακτά έξι τίτλους, ξεπερνώντας έτσι το ρεκόρ του
αείμνηστου Αργεντινού Χουάν Πάμπλο Φάντζιο που είχε κατακτήσει πέντε τίτλους
τη δεκαετία του '50.


«Δεν θέλω να συγκρίνω τον εαυτό μου με τον Φάντζιο. Δεν μπορείς να συγκρίνεις
κάποιον με τον Φάντζιο στη σημερινή εποχή, γιατί το επίπεδό του ήταν πολύ
υψηλό. Δεν υπάρχει καμία απολύτως σύγκριση», ήταν η πρώτη δήλωση του Μίχαελ
Σούμαχερ όταν δέχτηκε καταιγισμό ερωτήσεων για το «ποιος είναι ο καλύτερος
όλων των εποχών».


Ο Σούμαχερ - που έχει στεφθεί πρωταθλητής τις χρονιές 1994, 1995, 2000, 2001,
2002, 2003 - παραδέχτηκε πως ο έκτος του τίτλος ήταν ο πιο δύσκολος στη
σπουδαία καριέρα του, ενώ ο Αλέν Προστ πρόσθεσε πως «αυτός μάλλον θα είναι και
ο τελευταίος του Γερμανού»!


H κατάκτηση από τον Σούμι του έκτου τίτλου στην πίστα της Σουζούκα της
Ιαπωνίας πέρασε διά πυρός και σιδήρου, ενώ ένα μεγάλο «ευχαριστώ» χρωστά στον
ομόσταβλό του Ρούμπενς Μπαρικέλο, γιατί κατέκτησε τον πρώτη θέση στη Σουζούκα
και αποτέλεσε τον «κυματοθραύστη» για τον διεκδικητή του τίτλου Ράικονεν, όπως
επίσης και στους τεχνικούς της Φεράρι.


Ο Μίχαελ Σούμαχερ ξεκίνησε από τη 14η θέση στο γκριντ και μόλις στον 7ο γύρο
στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Ιάπωνα Τακούμα Σάτο συγκρούστηκε μαζί
του καταστρέφοντας την μπροστινή αεροτομή.


H απόσυρσή του στα πιτ τον έριξε στη 16η θέση ενώ ο Ράικονεν για ένα μικρό
διάστημα πήρε τα ηνία του αγώνα όταν ο Μπαρικέλο έσπευσε να ανεφοδιάσει το
μονοθέσιό του.


Τελικά όλα πήγαν καλά για τον Σούμι που τερμάτισε όγδοος και πήρε τον έναν
βαθμό που τον «απελευθέρωνε» από τον Ράικονεν και την πιθανότητα να κερδίσει
αυτός την κούρσα και τον τίτλο.


Ο Φινλανδός τερμάτισε στη δεύτερη θέση και έχασε τον τίτλο στο νήμα, βάζοντας
όμως υποθήκη για το μέλλον.


Ο Σούμαχερ έχει ξεκαθαρίσει πως δεν πρόκειται στο άμεσο μέλλον να εγκαταλείψει
τους αγώνες, διαψεύδοντας έτσι τα σενάρια που θέλουν τη Φεράρι να τον
αντικαθιστά με έναν εκ των Αλόνσο, Μοντόγια.


H χθεσινή νίκη του Μπαρικέλο, δεύτερη φετινή του Βραζιλιάνου, ήταν καθοριστική
και για την έκβαση του Πρωταθλήματος των Κατασκευαστών, καθώς η Φεράρι
αναδείχτηκε για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά κορυφαία ομάδα με 158 βαθμούς έναντι
144 της Γουίλιαμς και 142 της ΜακΛάρεν.


Πίσω από τους Μπαρικέλο και Ράικονεν τερμάτισαν οι Κούλθαρ, Μπάτον, Τρούλι,
Σάτο, Ντα Μάτα και φυσικά ο Σούμι. Όσον αφορά τον Μοντόγια, εγκατέλειψε λόγω
προβλήματος στον κινητήρα της Γουίλιαμς.


H τελική βαθμολογία ύστερα από 16 αγώνες:


Μίχαελ Σούμαχερ 93 βαθμοί, Ράικονεν 91, Μοντόγια 82, Μπαρικέλο 65, Ραλφ
Σούμαχερ 58, Αλόνσο 55, Κούλθαρ 51.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από