Αύξηση παρουσίασαν τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Goody’s στο

εννεάμηνο του 2002. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου Goody’s

ενισχύθηκε κατά 14% και διαμορφώθηκε στα 91,5 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ

φόρων παρουσίασαν άνοδο 25% και ανήλθαν στα 12,1 εκατ. ευρώ. Σημαντική ήταν

και η άνοδο των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, τα οποία ανήλθαν στα

17,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 31% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του

2001. Εξίσου αυξημένα ήταν και τα οικονομικά μεγέθη της αλυσίδας Goody’s στην

Ελλάδα, της οποίας οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 140,4 εκατ. ευρώ, αυξημένες

κατά 10,7% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2001, ενώ για ολόκληρο το 2002

αναμένεται να ξεπεράσουν τις αρχικές προβλέψεις των 180 εκατ. ευρώ και να

ανέλθουν σε 185 εκατ. ευρώ, από 171 εκατ. ευρώ το 2001.

Τα Flocafe

Οι πωλήσεις της αλυσίδας Flocafe ανήλθαν σε 24 εκατ. ευρώ (+37,9%), ενώ για

ολόκληρο το 2002 αναμένεται να ανέλθουν σε 33 εκατ. ευρώ έναντι 23,5 εκατ.

ευρώ το 2001. Ο Όμιλος έχει, ήδη, έτοιμα τα επιχειρηματικά του σχέδια για την

ανάπτυξη των αλυσίδων Goody’s και Flocafe στο εξωτερικό και συγκεκριμένα σε

χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Στόχος είναι η αύξηση του αριθμού

των καταστημάτων Goody’s και Flocafe σε 300, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έως

το 2004 (τα 200 θα είναι Goody’s). Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η διοίκηση της

εταιρείας και στην ανάπτυξή της στην αγορά της Κύπρου, όπου έχει αποφασίσει τη

δημιουργία 15 Goody’s και Flocafe έως το 2004. Μάλιστα, το πρώτο κατάστημα

Flocafe πρόκειται να ανοίξει στη Λευκωσία στις αρχές του 2003.