Πατίνια για ταχυδρόμους

Δέκα Παριζιάνοι ταχυδρόμοι μπορούν να μεταφέρουν την αλληλογραφία με ειδικά

πατίνια, στον σκελετό των οποίων προβλέπονται μεγάλες θήκες για τους φακέλους

και τα γράμματα. Αν πετύχει τελικά το πιλοτικό πρόγραμμα, τότε θα εξοπλιστούν

με παρόμοια αλουμινένια πατίνια 3.000 ταχυδρόμοι της γαλλικής πρωτεύουσας.



«Ξέχασαν» τα λάστιχα

Μικρότερη, ελαφρύτερη, δυνατότερη. Με αυτές τις προδιαγραφές κατασκευάστηκε ο

κινητήρας που θα τοποθετείται στη νέα Φόρμουλα 1 της BMW. Η ισχύς του

10κύλινδρου μοτέρ ανέρχεται σε περίπου 830 ίππους. Πάντως εφέτος η βαυαρέζικη

ομάδα αναμένεται ότι θα τα βρει πιο δύσκολα από πέρυσι, επειδή θα χρησιμοποιεί

ελαστικά Michelin. Οι Γάλλοι επιστρέφουν έπειτα από απουσία 16 ετών στη

Φόρμουλα 1 και θεωρείται βέβαιο ότι δεν είναι ακόμη σε θέση να προσφέρουν

ισάξια ελαστικά με τα αντίστοιχα της Bridgestone. Αυτό ισχύει ακόμη

περισσότερο για τις πίστες, στις οποίες δεν επιτρέπονται οι δοκιμές προτού

ξεκινήσει η αγωνιστική σεζόν.



Στοπ στις πληροφορίες για ύπαρξη ραντάρ

Τέρμα τα αστεία για τους Γερμανούς οδηγούς. Μέχρι τώρα επιτρεπόταν να

μεταδίδουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί πληροφορίες που προειδοποιούσαν τους

οδηγούς για την ακριβή θέση ραντάρ στους δρόμους. Στο μέλλον αναμένεται η

απαγόρευση της δημοσιοποίησης τέτοιων ειδήσεων με λεπτομέρειες. Αντίθετα

προβλέπονται μόνον πληροφορίες γενικής φύσης, που έχουν να κάνουν με ελέγχους

της ταχύτητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι ορισμένοι εκφωνητές ραδιοφωνικών

σταθμών, όπως ο εικονιζόμενος Τζον Μεντ του Ράδιο Αμβούργο, έχουν γίνει

δημοφιλέστατοι μέσα από αυτές τις ανακοινώσεις. Λογικό βέβαια!