Αλλάζουν ρότα οι Ιταλοί όσον αφορά το ντιζάιν των μικρομεσαίων μοντέλων της

Fiat. Σε αντίθεση με τον τολμηρό σχεδιασμό των σημερινών Bravo και Brava, η

επόμενη γενιά θα αποφεύγει τους πειραματισμούς. Ιδιαίτερα μάλιστα στην

περίπτωση του πεντάθυρου Brava, το οποίο μοιάζει λίγο με τετραγωνισμένο κουτί,

η αλλαγή είναι εμφανής. Αντίθετα, το τρίθυρο Bravo διατηρεί έναν δυναμικότερο

χαρακτήρα με το σφηνοειδές και καμπύλο σχήμα του. Οι εξωτερικές διαστάσεις του

νέου διδύμου, που θα κυκλοφορήσει τον επόμενο Οκτώβριο, αυξήθηκαν με

αποτέλεσμα να φθάνει το μήκος τους τα 4,25 μ., ενώ το μήκους 2,6 μ. μεταξόνιο

υπόσχεται άνετους χώρους. Στους κινητήρες δεν προβλέπονται κάποιες εκπλήξεις.

Η βασική έκδοση θα εφοδιάζεται με τον γνωστό 16βάλβιδο κινητήρα του 1,2 λίτρου

με 80 ίππους και η αμέσως δυνατότερη με τον τετρακύλινδρο του 1,6 λίτρου και

103 ίππους ισχύ. Μικρότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει για τα ελληνικά δεδομένα η

κορυφαία έκδοση με 20βάλβιδο κινητήρα 2,4 λίτρων και 171 ίππους, που θα

αντικαταστήσει τη σημερινή δίλιτρη.