Την γκάμα των εναλλακτικών δικτύων εξυπηρέτησης των πελατών της συμπλήρωσε η
Τράπεζα Κύπρου, με την προσθήκη και του Mobile Banking. Μέσω του κινητού
τηλεφώνου η τράπεζα θα εξυπηρετεί τους πελάτες της σχετικά με την κατάσταση
λογαριασμού, τα υπόλοιπα και τις μεταφορές χρημάτων μεταξύ λογαριασμών, την
παραγγελία για πλήρη ενημερωτικά (statements), τις αναφορές για απώλεια
κάρτας, τις αλλαγές προσωπικού κωδικού αριθμού, ενώ θα παρέχεται και άμεση
ειδοποίηση για μία σειρά γεγονότων που επηρεάζουν τους λογαριασμούς του πελάτη
(π.χ. καταθέσεις και αναλήψεις από τρίτα πρόσωπα). Επίσης, θα υπάρχει και η
δυνατότητα πραγματοποίησης χρηματιστηριακών συναλλαγών.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από