Εκείνο που προβλημάτιζε τους «πράσινους» από το βράδυ της Τρίτης, όταν ο
Ζέλικο Ρέμπρατσα... μίλησε ξανά με την ατυχία του, για τον αγώνα του Σαββάτου
στο Μαρούσι ήταν η ισχυρή φροντ-λάιν που διαθέτει η ομάδα του Βαγγέλη
Αλεξανδρή. Ασραφ Αμάγια, Βάσκο Εφθίμοφ και Δημήτρης Μαρμαρινός συνθέτουν ένα
«τρίο» αρκούντως δυνατό και γενικώς αποτελούν το καλύτερο χαρτί για τον
προπονητή του Αμαρουσίου. Προχθές όμως απέναντι στον Παναθηναϊκό εξαφανίστηκαν





Ο Αντώνης Φώτσης κράτησε όρθιο τον Παναθηναϊκό τη στιγμή που το Μαρούσι
μείωσε τη διαφορά στους 5 πόντους


Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και οι παίκτες του, έστω και αν δεν έπαιζε ο...
στυλοβάτης της ρακέτας Ζέλικο Ρέμπρατσα, δεν επέτρεψαν στους γηπεδούχους να
μεταφέρουν το παιχνίδι κοντά στα καλάθια και οι Αμαρουσιώτες... έκαψαν το
χαρτί τους αναζητώντας λύσεις από την περιφέρεια. Μάλιστα ακολούθησαν το σχήμα
του ΠΑΟ που ήταν ευκίνητο (Μίντλετον πεντάρι και Φώτσης τεσσάρι), χαμηλώνοντας
τη φροντ-λάιν, αντί να στείλουν την μπάλα μέσα στη ρακέτα και να αναζητήσουν
τους πόντους από τους ψηλούς και μαζί τη φθορά από φάουλ των αντιπάλων τους!


Ο Παναθηναϊκός, λοιπόν, οδήγησε το παιχνίδι εκεί που ήθελε. Ήλεγξε τον ρυθμό,
εκμεταλλεύτηκε τη διαφορά ύψους των περιφερειακών του με τους αντίστοιχους των
γηπεδούχων (Ολιβερ στον Μποντίρογκα, Φαλέκας ή Μασλαρινός στον Αλβέρτη) και
ήταν κυρίαρχος του αγώνα. «Αέρα» νίκης τού έδωσαν όμως τα τρίποντα που βρήκε
την ευκαιρία να σημειώσει όταν ο Αλεξανδρής έκανε το λάθος να χρησιμοποιήσει
άμυνα ζώνης. Ο Γιώργος Καλαϊτζής έδειξε ότι τα ματς με τη Σιένα και τον ΠΑΟΚ
δεν ήταν μια... αναλαμπή. Ο διεθνής πλέι-μέικερ που είχε ξεκινήσει την καριέρα
του ως σούτινγκ-γκαρντ στον Βόλο απέκτησε (ξανά) εμπιστοσύνη στο σουτ του και
με δύο σερί τρίποντα μετέτρεψε το εύθραυστο 30-32 υπέρ της ομάδας του σε
32-40, έδωσε τη... σκυτάλη στον Αλβέρτη (32-43 1.55 πριν από τη λήξη του
ημιχρόνου) και ο Παναθηναϊκός έδειχνε ικανός να καθαρίσει το ματς πολύ γρήγορα
(34-49 ημίχρονο).


Η διαφορά έφθασε στο 38-59 στο πρώτο 4λεπτο του δεύτερου μέρους και όλοι στο
κρύο γήπεδο του Αμαρουσίου πίστεψαν πως το παιχνίδι τελείωσε πριν από το
τελευταίο «κορνάρισμα» της γραμματείας. «Είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση
των παικτών μου από την αρχή, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Μοναδικό
πρόβλημα ότι δεν κρατήσαμε την αυτοσυγκέντρωσή μας σε όλη τη διάρκεια του
αγώνα. Πρέπει να μειώσουμε τα λάθη μας, γιατί τα 18 τα οποία κάναμε είναι πάρα
πολλά. Αν τρέχαμε πολύ, όπως έχω πει και στο παρελθόν, θα τα δικαιολογούσα.
Τώρα όμως όχι. Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι αυξήσαμε τον αριθμό των ασίστ και
αυτό είναι θετικό στοιχείο», είπε ο Ομπράντοβιτς.


Αντεπίθεση διαρκείας


Οι παίκτες του Γιουγκοσλάβου προπονητή θεώρησαν ότι οι γηπεδούχοι έχασαν κάθε
διάθεση για να... επιστρέψουν στο παιχνίδι. Ο Αλεξανδρής έβαλε στο ματς δύο
πλέι-μέικερ (Νικολαΐδης και Φαλέκας), πίεσε στο μισό γήπεδο και επιχείρησε να
κάνει τον αγώνα... ροντέο ­ έκφραση που ίδιος συνηθίζει να χρησιμοποιεί. Ο
Νικολαΐδης εκνεύρισε τον Καλαϊτζή αλλά και τον Μποντίρογκα. Ο Λογοθέτης έπαιξε
με δύναμη τον Σέρβο που έχασε σε εκείνο το διάστημα μάχες από τον Όλιβερ στην
άμυνα, η μπάλα πήγε περισσότερες φορές στους ψηλούς, ο κόσμος αφυπνίστηκε και
το -21 έγινε σε οκτώ λεπτά -5 (68-73). Ο Αντώνης Φώτσης κράτησε τον
Παναθηναϊκό όρθιο. Με 11 πόντους από τους 13 που σημείωσε στη συνέχεια ο ΠΑΟ
(συνολικά το κοντέρ έγραψε 17) έδωσε τις επιθετικές λύσεις που έψαχνε η ομάδα
του Ομπράντοβιτς. Ο νεαρός φόργουορντ σαν... τιραμόλας έπαιρνε τα επιθετικά
ριμπάουντ (έξι) ανάμεσα στους ψηλούς του Αμαρουσίου και ανανέωνε τις
«πράσινες» επιθέσεις, και με 10 στο σύνολο αναδείχθηκε και πρώτος ριμπάουντερ
του αγώνα!


«Παίξαμε γρήγορα και πετύχαμε αυτό που θέλαμε. Καταφέραμε να περιορίσουμε τους
Όλιβερ, Αμάγια και βρήκαμε λύσεις για τη νίκη. Όταν πλησίασε το Μαρούσι,
μπορέσαμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα και να ξεφύγουμε ξανά στο σκορ. Εγώ από
την πλευρά μου προσπαθώ να παίζω καλά, οπουδήποτε με χρησιμοποιεί ο προπονητής
μου», είπε μετά το ματς ο Αντώνης Φώτσης, που ήταν ο πολυτιμότερος παίκτης του
παιχνιδιού.


Πολύτιμη προσφορά είχε ο Μίνλτετον που κατόρθωσε να εγκλωβίσει τον Αμάγια, ενώ
μερίδιο μεγάλο για τη νίκη έχει ο Μποντίρογκα. Από το Μαρούσι, σπουδαία
δουλειά για να... γυρίσει το παιχνίδι έκανε ο Νικολαΐδης, που όμως πολλές
φορές χρησιμοποιεί... βρώμικες μεθόδους για να επιβληθεί.


Στο παιχνίδι ωστόσο δεν βοήθησε την ομάδα του!


«Δεν έχουμε μαρμελάδα στα μάτια!»







Έξω φρενών με τους διαιτητές ήταν ο Βαγγέλης Αλεξανδρής, μετά το τέλος του αγώνα


Εκνευρισμένος από τη διαιτησία των Πιτσίλκα, Χριστοδούλου ήταν ο Βαγγέλης
Αλεξανδρής, ο οποίος έφυγε από τους τελευταίους από το γήπεδο του Αμαρουσίου.
Ο προπονητής των γηπεδούχων επικαλέστηκε το βίντεο και πρότεινε να προβληθούν
φάσεις του αγώνα για να διαπιστωθεί των λόγων του το αληθές.


«Τι νομίζουν ορισμένοι, ότι έχουμε μαρμελάδα στα μάτια;» είπε
χαρακτηριστικά στη συνέντευξη Τύπου ο Αλεξανδρής, δυσκολεύοντας τον μεταφραστή
του Ομπράντοβιτς (όπως ο προπονητής του Αμαρουσίου τον αποκάλεσε) Δημήτρη
Ιτούδη να βρει τη σωστή μετάφραση για να εξηγήσει στον Γιουγκοσλάβο προπονητή.
Στο τέλος ο Ομπράντοβιτς κατάλαβε και απλώς γελούσε.


«Πολλές φορές δεν μιλάω και δέχομαι τα γεγονότα όπως έρχονται. Κάποιες όμως
φορές το ποτήρι ξεχειλίζει. Για να διεκδικήσεις τη νίκη από μια μεγάλη ομάδα,
πρέπει τα σφυρίγματα να είναι ομοιόμορφα και σήμερα δεν ήταν. Να μη μας
νομίζουν ρομαντικούς και ότι θα δεχτούμε τη μοίρα που θέλουν να έχουμε. Δηλαδή
ο "μικρός" να χάνει. Ο "μικρός" να σκύβει πάντα το κεφάλι. Να δούμε το βίντεο
αν θέλετε. Δεν μπορεί σε ντρίμπλα του Αλβέρτη να καταλογίζεται χαμηλά φάουλ
στον Φαλέκα και σε ίδια φάση του Όλιβερ να δείχνουν "παίζεται". Τι νομίζουν
ότι έχουμε μαρμελάδα στα μάτια και δεν βλέπουμε;» είπε ακόμη ο Αλεξανδρής που
είχε κόντρα με τον Μασλαρινό όταν αποφάσισε να τον αντικαταστήσει. Το
επεισόδιο αποφεύχθηκε γιατί ο προπονητής έμεινε ήρεμος, όταν ο παίκτης παρά
τις εντολές αρνήθηκε να κάτσει στον πάγκο και συνέχιζε όρθιος να «καρφώνει»
προκλητικά τον προπονητή του.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από