Το Doblo θα λανσαριστεί τον Ιανουάριο με έναν βενζινοκινητήρα 65 ίππων και
έναν ντιζελοκινητήρα 63 ίππων


Έναν νέο ανταγωνιστή θα αποκτήσουν σύντομα το Renault Kangoo και η παρέα του.
Και μάλιστα έναν πολύ επικίνδυνο, καθώς το Fiat Doblo υπερέχει σαφώς σε
χώρους, υστερεί όμως ακόμη σε δύναμη.


Αμάξωμα/εσωτερικό: συνήθως η περιγραφή των εσωτερικών χώρων ενός
αυτοκινήτου ξεκινά από την καμπίνα επιβατών. Συνήθως. Γιατί στην περίπτωση του
Doblo δεν θα αποφύγουμε τον πειρασμό να ξεκινήσουμε από τον χώρο φόρτωσης. Το
ιταλικό μοντέλο με ντιζάιν... κουτιού είναι σε θέση να καταπιεί στο πίσω μέρος
του 750 λίτρα, ενώ αν διπλώσει η δεύτερη σειρά καθισμάτων, η συγκεκριμένη τιμή
φθάνει τα 3 κυβικά μέτρα. Έτσι, το Doblo συντρίβει τον ανταγωνισμό σε αυτό το
ουσιώδες κεφάλαιο, σε πείσμα μάλιστα του συγκρατημένου μήκους του που δεν
υπερβαίνει τα 4,16 μ., όσο δηλαδή και ένα Golf!


Ο δισυπόστατος χαρακτήρας του κόμπακτ πολυμορφικού ­ το Doblo θα διατίθεται ως
επιβατηγό και ως επαγγελματικό ­ αποτυπώνεται και σε διάφορες λεπτομέρειες,
όπως ο λεβιές ταχυτήτων που πιάνει πάνω στο ταμπλό. Το τελευταίο διακρίνεται
για την πρακτικότητά του και τον συμπαθητικό σχεδιασμό του. Υπάρχουν επίσης
αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και δύο συρόμενες πλευρικές πόρτες (η
δεύτερη είναι στάνταρ μόνον στις ακριβότερες εκδόσεις), που επιτρέπουν την
άνετη πρόσβαση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.






Θαύμα ευρυχωρίας. Όταν διπλώσουν τα πίσω καθίσματα, τότε δημιουργείται ένας
ωφέλιμος χώρος 3 κυβικών μέτρων!


Κινητήρας/σαζμάν: οι Ιταλοί επένδυσαν πολλά στον σχεδιασμό του
αυτοκινήτου, όχι όμως και στα μηχανικά μέρη του. Κάτω από το μπροστινό καπό
φωλιάζουν τα μόλις απαραίτητα, δηλαδή ένας βενζινοκινητήρας 65 ίππων και ένας
πετρελαιοκινητήρας 63 ίππων. Οι πελάτες θα πρέπει να δείξουν υπομονή και να
περιμένουν έως το επόμενο φθινόπωρο, αν θέλουν κάτι δυνατότερο, αφού τότε θα
κυκλοφορήσουν και εκδόσεις με 103 βενζινοκίνητους και 100 ντιζελοκίνητους
ίππους. Όποιος επιλέξει τελικά τον κινητήρα των 65 ίππων, θα ανακαλύψει
γρήγορα ότι οι δυνατότητές του είναι περιορισμένες και ότι η τελική ταχύτητα
των 142 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται μόνο σε δρόμους χωρίς κλίσεις και βέβαια με
ελάχιστο φορτίο. Όσοι πάλι αγαπούν το ήρεμο στυλ οδήγησης, θα ικανοποιηθούν
από τον πολιτισμένο τρόπο λειτουργίας του μικρού κινητήρα και από μία αποδεκτή
σπιρτάδα.






Το ιταλικό πολυμορφικό εφοδιάζεται στη βασική έκδοση με μία πλευρική πόρτα
και στις ακριβότερες με δύο


Οδική συμπεριφορά/άνεση: το Doblo δεν αιφνιδιάζει τον οδηγό του
ούτε αντιδρά απρόβλεπτα. Βέβαια, δεν πρέπει να περιμένετε «κρατήματα» καρτ,
ενώ ο άκαμπτος πίσω άξονας μετριάζει τα επίπεδα άνεσης, καθώς δεν
πραγματοποιείται πάντα αποτελεσματικά το φιλτράρισμα των κραδασμών. Κατά τα
άλλα, μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχουν άφθονοι χώροι για οδηγό και επιβάτες και οι
αεροδυναμικοί θόρυβοι γίνονται έντονοι μόνον στις υψηλές ταχύτητες.


Τιμή/εξοπλισμός: η έλευση του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά
προβλέπεται για τον Ιανουάριο, οπότε μόνον εικασίες είναι δυνατόν να γίνουν
για την τιμή του. Θεωρείται πάντως βέβαιο ότι θα είναι απόλυτα ανταγωνιστική
και θα κυμαίνεται στη βασική έκδοση γύρω στα 3,5 εκατ. δρχ. Για τον εξοπλισμό,
το μόνο σίγουρο είναι ότι θα περιλαμβάνει τουλάχιστον έναν αερόσακο, υδραυλικό
τιμόνι, κεντρικές κλειδαριές και ηλεκτρικά παράθυρα.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά






Πρακτικός και συνάμα ελκυστικός ο σχεδιασμός του κόκπιτ, όπου ο επιλογέας
πιάνει πάνω στο ταμπλό


* Τετρακύλινδρος κινητήρας, 1.242 κ.εκ.


* Μεγίστη ισχύς 65 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.


* Μεγίστη ροπή στρέψης 102 Nm στις 3.500 σ.α.λ.


* Μετάδοση κίνησης εμπρός


* Κιβώτιο πέντε σχέσεων


* Όγκος χώρου αποσκευών 750-3.000 λίτρα


* Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 60 λίτρα


* Μήκος/πλάτος/ύψος 4.159/1.714/1.800 χιλιοστά


* Απόβαρο 1.220 κιλά


Επιδόσεις


* 0-100 χλμ/ώρα σε 18,9",


* τελική ταχύτητα 142 χλμ/ώρα,


* μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα ανά 100 χλμ.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από