Το κόκκινο μονοθέσιο του Μίκαελ Σούμαχερ τερμάτισε πρώτο και στη Σουζούκα. Οι

συγκρίσεις με τον αντίπαλό του Μίκα Χάκινεν σταμάτησαν. Θρίαμβος για τον

Γερμανό οδηγό, θρίαμβος για τη Φεράρι

Με ενθουσιασμό υποδέχθηκαν οι γερμανικές εφημερίδες τον θρίαμβο του Μίκαελ

Σούμαχερ στη Φόρμουλα 1. Ως γνωστόν, ο «Σούμι» πρώτευσε στο Γκραν Πρι της

Σουζούκα, στη Ιαπωνία και κατέκτησε το φετινό πρωτάθλημα, έναν αγώνα πριν από

το τέλος, καθώς ξέφυγε με 12 βαθμούς του δεύτερου Μίκα Χάκινεν. Οι

πανηγυρισμοί στη Γερμανία ήταν μεγάλοι, αφού η επιτυχία του πιλότου

συνδυάστηκε με τη νίκη της «Νάσιοναλ Μάνσαφτ» στο Γουέμπλεϊ. Η «Bild»

απευθύνθηκε στον Σούμαχερ λέγοντάς του, στον πρωτοσέλιδο τίτλο της:«Είσαι ο

καλύτερος όλων των εποχών!». Δίπλα στη φράση αυτή υπήρχε μια μεγάλη φωτογραφία

του «Σούμι» να φιλάει τη γυναίκα του, Κορίνα.

Εικόνες του πιλότου της Φεράρι με την κόκκινη στολή του φιγουράρισαν σε όλες

τις πρώτες σελίδες των γερμανικών εφημερίδων. Η «Die Welt» έγραψε

χαρακτηριστικά: «Ο Μίκαελ Σούμαχερ είναι ο γρηγορότερος, ο αδιαφιλονίκητος

πρωταθλητής και τώρα έχει κάθε δικαίωμα να γελάει στο πρόσωπο όλων αυτών που

αμφισβήτησαν τον ίδιο και τη Φεράρι» Και η εφημερίδα συνέχισε: «Ένα όνειρο

έγινε επιτέλους πραγματικότητα, η οποία θα έχει μεγάλες προεκτάσεις. Η Φεράρι

και η Φόρμουλα 1 ξαναζούν και ένα νέο μνημείο έχει στηθεί. Για όλα αυτά

χρειάστηκαν πολύ δουλειά και θυσίες. Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε ο

Σούμαχερ».

Η ΦΕΡΑΡΙ

Από τη μεριά της η «Frankfurter Algemeine Zeitung» τόνισε πως ο Σούμαχερ

πέτυχε τον στόχο του πέντε χρόνια μετά και έστεψε ξανά τη Φεράρι πρωταθλήτρια,

για πρώτη φορά από το 1979. Σύμφωνα με την εφημερίδα της Φρανκφούρτης: «Ο

Σούμαχερ είναι, πλέον, το αστέρι της συγκεκριμένης βιομηχανίας. Εντυπωσίασε

τον κόσμο και όχι μόνο με το θαυμάσιο στυλ οδήγησής του. Οι μηχανικοί πολλές

φορές μένουν άφωνοι από τις γνώσεις του σχετικά με το πως να μεταχειρίζεσαι

ένα αυτοκίνητο».

Ο γερμανικός Τύπος υπογράμμισε πως ο τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι

ένας από τους πλουσιότερους «αθλητές» στον κόσμο. Τα έσοδά του για το 2000

υπολογίζονται στα 100 εκατομμύρια μάρκα (περίπου 17 δισ. δραχμές).

ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ

Η επιτυχία αυτή του Σούμαχερ, όμως, σκόρπισε, όπως ήταν αναμενόμενο, αρκετά

χαμόγελα και στη Φεράρι.

Ο τεχνικός διευθυντής της ιταλικής ομάδας Ρος Μπράουν υποστήριξε πως τώρα που

έληξε αυτή η κατάρα των 21 χρόνων χωρίς τίτλο, όλα θα πηγαίνουν καλά: «Πιστεύω

πως τα πράγματα θα πάνε διαφορετικά του χρόνου. Η πίεση θα έχει εξαφανιστεί

και η ομάδα θα είναι ήρεμη. Όταν ήρθα στη Φεράρι (σ.σ.: 1997) στόχος μου ήταν

να στεφθώ πρωταθλητής. Πέρυσι πήραμε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών οπότε, ο

τίτλος των οδηγών ήταν το τελευταίο βήμα. Πάντως, ο Μίκαελ είναι ο καλύτερος

πιλότος που υπάρχει». Ο γενικός αρχηγός της Φεράρι Ζαν Τοντ δεν ξέχασε το

μεγάλο χαμένο, Μίκα Χάκινεν. Ο Γάλλος αρχιτέκτονας των προσφάτων επιτυχιών της

ιταλικής ομάδας είπε: «Ο Χάκινεν είναι ένας μεγάλος οδηγός και πρωταθλητής.

Τόσο ως επαγγελματίας όσο και ως άνθρωπος».