Οικονομία

Στις 170.700 δρχ. ο κατώτατος μισθός ιδιωτικών υπαλλήλων

Στις 170.700 δρχ. ο κατώτατος μισθός ιδιωτικών υπαλλήλων
Σχόλια
1 λεπτό






Σε διετή βάση ρυθμίζονται οι όροι εργασίας και αμοιβής των εργαζομένων σε
επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, σύμφωνα με διαιτητική απόφαση που ανακοίνωσε
χθές η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή ο
κατώτερος μισθός από 1ης Ιουλίου αυτής της κατηγορίας των εργαζομένων
διαμορφώνεται στις 170.700 δραχμές.


Επίσης, σύμφωνα με την διαιτητική απόφαση, χορηγούνται αυξήσεις ύψους 4,4% ως
εξής: 2,7% από 1ης Ιανουαρίου 2000 και 1,7% από 1ης Ιουλίου 2000. Επίσης
προβλέπεται ότι σε περίπτωση που ο πληθωρισμός του Δεκεμβρίου υπερβεί το 2,3%
θα δοθεί διορθωτική αύξηση την 1η Ιανουαρίου 2001.


Για το 2001 προβλέπονται αυξήσεις συνολικού ύψους 3,5% ως εξής: 1,8% από 1ης
Ιανουαρίου 2001 και 1,7% από 1ης Ιουλίου 2001. Με βάση τα παραπάνω οι βασικοί
μισθοί των υπαλλήλων γραφείων στις επιχειρήσες παροχής υπηρεσιών
διαμορφώνονται ως εξής:

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Ισλανδία Κ21 – Ελλάδα Κ21 1-1: Κοντά στο όνειρο του Euro η Εθνική Ελπίδων – Όλα θα κριθούν στη Λεωφόρο
  2. Αυξημένες κατά 26% οι κυβερνοεπιθέσεις στην Ελλάδα – Ρεκόρ «θυμάτων» από ransomware
  3. Κυριάκος Μητσοτάκης από το Δουβλίνο: «Καμία συμφωνία για την Ουκρανία χωρίς την Ευρώπη στο τραπέζι»

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies