Οικονομία

Φορολογικές ελαφρύνσεις

Το λογότυπο ΤΑ ΝΕΑ με σκούρα μπλε γράμματα σε ανοιχτόχρωμο φόντο
Σχόλια
2 λεπτά






Φορολογική ελάφρυνση από 22.250 δρχ. μέχρι 91.700 δρχ. για όλους τους
φορολογούμενους προκύπτει από τη νέα φορολογική κλίμακα που θα ισχύσει για τη
φορολόγηση των φετινών εισοδημάτων, χωρίς να υπολογίζονται οι αυξήσεις στις
εκπτώσεις φόρου για τα παιδιά.


Ειδικά για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους η φορολογική ελάφρυνση ξεκινά
από 27.250 δρχ. για εισόδημα μέχρι 1.900.000 δραχμές, λόγω της μεγαλύτερης
αύξησης στο ύψος του αφορολόγητου σε σχέση με τους υπόλοιπους φορολογουμένους.


«ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν σήμερα τη νέα κλίμακα φορολογίας που θα ισχύσει για τα
εισοδήματα που θα αποκτηθούν φέτος, καθώς και την κλίμακα που θα ισχύσει για
τα εισοδήματα του 2000, οι οποίες περιλαμβάνονται στο πακέτο με τις
φορολογικές ελαφρύνσεις που εισηγήθηκε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και
Οικονομικών κ. Γιάννος Παπαντωνίου στον Πρωθυπουργό.


Από τους πίνακες που παρουσιάζονται και οι οποίοι θα περιλαμβάνονται στο
φορολογικό νομοσχέδιο προκύπτει ότι η φορολογική ελάφρυνση για εισοδήματα που
θα αποκτήσουν φέτος οι φορολογούμενοι σε σχέση με πέρυσι ανέρχεται σε 27.250
δρχ. για εισόδημα 2 εκατ. δρχ., σε 34.450 δρχ. για 3 εκατ. δρχ., σε 51.700
δρχ. για εισόδημα 4,5 εκατ. δρχ., σε 63.200 δρχ. για εισόδημα 7,5 εκατ. δρχ.
και σε 71.200 δρχ. για εισόδημα από 8 εκατ. δρχ. μέχρι 15,5 εκατ. δρχ. Για
μεγαλύτερα εισοδήματα η μείωση του φόρου ανέρχεται σε 91.700 δρχ.


Σημειώνεται ότι για τα εισοδήματα που θα αποκτηθούν το 2000 θα προκύψει
επιπλέον ελάφρυνση κατά μέσο όρο 20.000 δρχ.


Η ιδιοκατοίκηση






Στο μεταξύ αυξάνεται και το αφορολόγητο όριο για τον προσδιορισμό του
εισοδήματος από ιδιοκατοίκηση που σήμερα είναι 150 τετραγωνικά μέτρα.


Το αφορολόγητο θα συνδεθεί με την οικογενειακή κατάσταση του φορολογουμένου
και θα αυξάνεται κατά 20 τ.μ. για κάθε παιδί. Έτσι για φορολογούμενο με ένα
παιδί το αφορολόγητο όριο θα ανέρχεται στα 170 τ.μ. και με δύο παιδιά στα 190
τ.μ. Το μέτρο αυτό που θα επιφέρει ελάφρυνση στους ιδιοκτήτες πρώτης και
δεύτερης κατοικίας πάνω από το σημερινό αφορολόγητο όριο θα προβλέπεται στο
φορολογικό νομοσχέδιο που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών και πρόκειται
να κατατεθεί στη Βουλή μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου.


Στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνονται όλες οι άλλες φορολογικές ελαφρύνσεις τις
οποίες ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός προχθές.


Επίσης η αύξηση της έκπτωσης του φόρου για παιδιά θα είναι 5.000 δρχ. για τους
φορολογούμενους που έχουν ένα παιδί.


Από δύο παιδιά και πάνω οι αυξήσεις θα ξεκινούν από 10.000 δρχ. μέχρι 35.000
για έξι παιδιά, όπως ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός.

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Συναγερμός στο 1ο ΕΠΑΛ Κορυδαλλού: Λουκέτο για διαρροή προπανίου
  2. Καιρός: Λασποβροχές και σκόνη σήμερα – Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν
  3. Καλώδιο: Σήμερα το απόγευμα στην «κόκκινη περιοχή» το Abeille Marengo- Όλα ανοικτά για «κίνηση» της Τουρκίας

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies