Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα τάση διεξαγωγής κορυφαίων διοργανώσεων σε χώρες εκτός παραδοσιακού αθλητικού χάρτη. Αυτή η διεθνοποίηση απομακρύνει τις διοργανώσεις από τη «λαϊκή βάση» τους και μετατρέπει το άθλημα σε καθαρά εμπορικό προϊόν. Η παγκόσμια αθλητική βιομηχανία εκτιμάται σε πάνω από 600 δισ. δολάρια, με τεράστια συμμετοχή από χορηγούς όπως Nike, Coca-Cola και Emirates, ενώ τα νέα streams εσόδων μέσω NFTs, live betting και fantasy games απογειώνουν τις οικονομικές δυνατότητες του χώρου.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ

Vidcast: Στα Σχοινιά