Ο ιδρυτής και πρόεδρος της Capital Maritime & Trade Corp. Βαγγέλης Μαρινάκης αναφέρθηκε στις επιπτώσεις των ανακοινώσεων της αμερικανικής κυβέρνησης ότι θα επιβάλει υψηλά επιπλέον τέλη ελλιμενισμού στα κινεζικής κατασκευής πλοία, δεδομένου του μεγάλου αριθμού πλοίων που θα μπορούσε να αφορά ένα τέτοιο μέτρο. Οπως σημείωσε: «Ενα άλλο ζήτημα που μας απασχολεί είναι το μέλλον του τονάζ κινεζικής κατασκευής. Δεν μιλάμε μόνο για πλοία που ανήκουν σε κινεζικές εταιρείες. Τα τελευταία 10-15 χρόνια, λόγω του τρόπου με τον οποίο αναπτύχθηκε η ναυπηγική βιομηχανία, οι πλοιοκτήτες συχνά δεν είχαν άλλη επιλογή από το να εξετάσουν το ενδεχόμενο ναυπήγησης στην Κίνα – για τρεις βασικούς λόγους: Πρώτον, λόγω της διαθέσιμης χωρητικότητας, δεύτερον, λόγω των ανταγωνιστικών τιμών και τρίτον, επειδή τα κινεζικά ναυπηγεία έχουν βελτιώσει σημαντικά την ποιότητά τους. Σε πολλές περιπτώσεις, τα πρότυπά τους πλησιάζουν εκείνα των κορεατικών ή ακόμη και των ιαπωνικών ναυπηγείων. Ως αποτέλεσμα, ένας μεγάλος αριθμός πλοίων – που ανήκουν τόσο σε εισηγμένες όσο και σε ιδιωτικές εταιρείες παγκοσμίως – έχουν ναυπηγηθεί στην Κίνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ