Σε σχέση με τις προοπτικές της ναυτιλίας, ο Βαγγέλης Μαρινάκης υπογράμμισε ότι ορισμένες από τις παραμέτρους που επέτρεψαν ιδιαίτερα αυξημένη κερδοφορία το προηγούμενο διάστημα είναι πιθανό να μην ισχύουν το επόμενο διάστημα, ενώ έχει ιδιαίτερη σημασία να συνεχιστούν οι επενδύσεις στον εκσυγχρονισμό των στόλων, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούν τη μείωση των εκπομπών αερίων που επιτείνουν την κλιματική αλλαγή. Oπως επισήμανε: «Ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας επηρέασε επίσης την αγορά δεξαμενοπλοίων, ωθώντας τις τιμές των ναύλων σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα. Η αγορά ήταν πολύ ισχυρή για ένα διάστημα. Στη συνέχεια, ήρθε η σύγκρουση μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης, μαζί με διαταραχές στη Διώρυγα του Σουέζ – οι οποίες είχαν πραγματικό αντίκτυπο στη ναυτιλία και στις τιμές των ναύλων. Ταυτόχρονα, η Διώρυγα του Παναμά αντιμετώπισε τα δικά της προβλήματα με περιορισμούς βυθίσματος. Για πρώτη φορά στην ιστορία, και οι δύο διώρυγες δεν ήταν πλήρως λειτουργικές ταυτόχρονα. Αυτό ώθησε τους ναύλους σε υψηλότερα επίπεδα, αλλά αυτό το πλεονέκτημα δεν θα διαρκέσει για πάντα. Τελικά, οι παράγοντες αυτοί θα εξομαλυνθούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







