Νέο ρεκόρ καταγράφηκε στην τιμή των κοντέινερ, με την Evergreen να πληρώνει 267,3 εκατ. δολάρια τη νοτιοκορεατική Hanwha Ocean για την κατασκευή κάθε ενός από τα έξι πλοία διπλού καυσίμου (LNG και συμβατικού) και χωρητικότητας 24.000 teu που έχει παραγγείλει. Σύμφωνα με αναλυτές, πρόκειται για την υψηλότερη τιμή που έχει συμφωνηθεί για την κατασκευή πλοίου μεταφοράς κοντέινερ. Η Evergreen έχει συμφωνήσει για την κατασκευή ακόμα πέντε πλοίων ίδιων προδιαγραφών με το ναυπηγείο CSSC Guangzhou Shipyard International (GSI) της Κίνας, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστή η τιμολόγησή τους. Η τιμή αντίστοιχων megamax πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ήταν περίπου 103 εκατ. δολάρια χαμηλότερη (περίπου 162 εκατ. δολάρια ανά πλοίο) πέντε χρόνια πριν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







