Αυξημένα κόστη καυσίμων και υψηλότερα κόστη μεταφοράς αναμένεται να «φέρει» η ένταξη από την 1η Μαΐου 2025 ολόκληρης της Μεσογείου Θάλασσας στις περιοχές ελέγχου εκπομπών (Emissions Control Areas – ECAs), που σημαίνει ότι η μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο των καυσίμων που καίγονται επί του πλοίου θα είναι μόλις 0,1% από 0,5%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ
- Ελένη Παπαδοπούλου: Απολογείται την Τρίτη ο γιος της για τη δολοφονία της στο Κολωνάκι – Έκτακτο «Φως στο Τούνελ»
- Βαρδούσια: «Της είπα μην πας σε αυτά τα πράγματα γιατί…» – Τα τελευταία λόγια που είπε στην άτυχη ορειβάτισσα η μητέρα της
- Κρίσιμη συνάντηση για την Ουκρανία: «Θα υπάρξει συμφωνία που θα στηρίξει και η Ευρώπη» λέει ο Τραμπ







