Ενα γεγονός που μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικό, αλλά δείχνει τον τρόπο που η Ευρωλίγκα αντιμετωπίζει τα πράγματα είναι το εξής: πριν από την εποχή των social media οι δημοσιογράφοι απολάμβαναν ανέσεις και υψηλού επιπέδου μεταχείριση, διότι από αυτούς εξαρτιόταν η προώθηση του «προϊόντος». Τώρα που όλη η δουλειά γίνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι δημοσιογράφοι του γραπτού Τύπου (ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά κ.λπ.) εξορίστηκαν στο… πυρ το εξώτερον.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ