To 2024 εξακολουθεί να είναι μια χρονιά στην οποία οι έλληνες καταναλωτές νιώθουν αβεβαιότητα και είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όσον αφορά τις επιλογές τους και τις δαπάνες που πραγματοποιούν.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ