Στις ΗΠΑ βλέπουν στο TikTok μια νέα διαδικτυακή απειλή – ειδικά μπροστά στην κρίσιμη προεδρική αναμέτρηση του Νοεμβρίου, στη σκιά της κόντρας Μπάιντεν – Τραμπ. Επτά εβδομάδες πριν από τις ευρωκάλπες, στην Ελλάδα μια τέτοια απαγόρευση θα προκαλούσε εγκεφαλικά στα κομματικά επιτελεία: ο προεκλογικός σχεδιασμός έχει γίνει και με βάση το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που είναι μοναδικό στο να διαφημίζει την αδιαμεσολάβητη, άφιλτρη επικοινωνία, τον «άχαστο» αλγόριθμο και τη διασύνδεση με ένα ακροατήριο στο οποίο τα κόμματα δεν φτάνουν με κανέναν άλλον τρόπο – σε ηλικίες στις οποίες τα βίντεο που παρακολουθούν εκεί είναι η μοναδική πηγή ενημέρωσης μέσα στη μέρα τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ