Διαβάζουν τα παιδιά σήμερα; Αν ναι, τι; Πόσα βιβλία πέφτουν στα χέρια τους κάθε χρόνο; Πόσο επηρεάζουν τις αναγνωστικές τους συνήθειες οι γονείς τους και το σχολείο; Στα ερωτήματα αυτά θέλησε να απαντήσει η νέα έρευνα με τίτλο «Παιδί και ανάγνωση» που παρουσιάστηκε πρόσφατα από τον Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης Εργων του Λόγου (ΟΣΔΕΛ). Υπό την επιστημονική διεύθυνση του Νίκου Παναγιωτόπουλου, καθηγητή Κοινωνιολογίας στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου της Αθήνας, η έρευνα αναζήτησε τη σχέση που διατηρούν τα παιδιά με την ανάγνωση και τον ρόλο της εκπαίδευσης στη διαμόρφωσή της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ