Ζημίες ή οριακή κερδοφορία σε σύγκριση με τα υπερβολικά κέρδη δισ. δολαρίων την εποχή της πανδημίας βλέπουν για το 2024 οι περισσότερες από τις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) που εξυπηρετούν το θαλάσσιο εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων. Η αυξημένη προσφορά πλοίων σε συνδυασμό με μία περιορισμένη ζήτηση αγαθών διαμορφώνουν ένα περιβάλλον όχι ιδιαίτερα υγιές για τα αποτελέσματά τους, ενώ οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πτωτική τάση στους ναύλους φορτίων. Ηδη οι εννέα μεγαλύτεροι liners που ανακοίνωσαν αποτελέσματα για το 2023 κατέγραψαν συνολικά αρνητικό λειτουργικό περιθώριο κέρδους στο -3%, το πρώτο αρνητικό τα τελευταία πέντε χρόνια. Η εξέλιξη αυτή υποδηλώνει ότι η μείωση των ναύλων κατά τη διάρκεια του έτους ήταν πιο σημαντική για τα αποτελέσματά τους από ό,τι η αύξηση του όγκου των φορτίων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ