Το απόγευμα της Τρίτης, λιγότερο από ένα εικοσιτετράωρο αφότου εξερράγη η «βόμβα» ότι ο βασιλιάς έχει καρκίνο, το νέο που μονοπωλούσε τα περισσότερα βρετανικά μίντια και κυκλοφορούσε εν ριπή οφθαλμού ως «έκτακτη είδηση» με ειδοποιήσεις στα κινητά ήταν ότι ο πρίγκιπας Ουίλιαμ και ο πρίγκιπας Χάρι «δεν σκοπεύουν να συναντηθούν». Εντάξει, κι άλλα αδέρφια είναι τσακωμένα, δεν γίνονται όμως πρωτοσέλιδο. Οι γιοι του Καρόλου, όμως, γίνονται. Τα μέσα ενημέρωσης της Γηραιάς Αλβιώνος – όχι μόνο τα σκανδαλοθηρικά – έχουν πραγματική εμμονή μαζί τους. Μια εμμονή που έχει και εμπορική διάσταση: οι ειδήσεις για την τοξική σχέση των δύο βασιλικών αδελφών αποφέρουν απείρως περισσότερα «κλικ» (και διαφημιστικά έσοδα) από ό,τι εκείνες για τον παραπαίοντα βρετανό πρωθυπουργό Ρίσι Σούνακ ή τον πιθανό διάδοχό του Κιρ Στάρμερ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ