Ο (λίγος) χρόνος που αφιερώνεται στο διδακτικό πρόγραμμα για το μάθημα της Ιστορίας, η υπερβολικά μεγάλη ύλη και το γεγονός ότι όλα γυρίζουν γύρω από τις εξετάσεις είναι τα βασικότερα εμπόδια για τη σωστή διδασκαλία του μαθήματος στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους συμμετέχοντες από τη χώρα μας στη μεγάλη έρευνα που διεξήγαγε το «Παρατηρητήριο για τη διδασκαλία της Ιστορίας στην Ευρώπη» (OHTE).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ