Στον «Ναπολέοντα» του Ρίντλεϊ Σκοτ εμφανίζεται ως ο «αυστριακός πρεσβευτής» – χωρίς όνομα. Και με την υπαινικτικότητα που προσδίδουν οι ημιφωτισμένες σκηνές, την ώρα που δύο διπλωμάτες παίζουν χαρτιά, ο Μέτερνιχ εντυπώνεται ως άνθρωπος του παρασκηνίου. Ενας μαριονετίστας που με συνοφρυωμένο πρόσωπο τοποθετείται πάνω στη σκακιέρα την ώρα που η Ευρώπη αλλάζει.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ