Η αύξηση στο κόστος στέγασης και διατροφής φαίνεται ότι «κατάπιε» τις ανάγκες για άλλες δαπάνες όπως η ένδυση, η υπόδηση, οι αγορές σε διαρκή αγαθά και υπηρεσίες για τους καταναλωτές στην Ελλάδα. Οι αυξήσεις των τιμών σε συνάρτηση με τα περιορισμένα εισοδήματα των νοικοκυριών έχουν αλλάξει σημαντικά τις προτεραιότητες των Ελλήνων αναφορικά με τις ανάγκες τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ