Στη Γαλλία η αλυσίδα σουπερμάρκετ-κολοσσός Carrefour θα προειδοποιεί η ίδια πλέον τους πελάτες τους για «συρρίκνωση» συσκευασιών προϊόντων από προμηθευτές – τις «κρυφές» πολύ συχνά μειώσεις στο βάρος και την ποσότητα, οι οποίες συνεπάγονται αυτόματα μεγάλες αυξήσεις στις τιμές. Η Carrefour αποφάσισε να κολλάει αυτοκόλλητα πάνω στις συσκευασίες προϊόντων προμηθευτών όπως οι Nestle, PepsiCo και Unilever, που προειδοποιούν για μείωση μεγέθους προϊόντων με τη συνεπακόλουθη αύξηση τιμής («shrinkflation»).

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ