Οσο το Διαδίκτυο εισχωρεί στην καθημερινότητα των Ελλήνων, όλο και περισσότερο αποτελεί ένα μέσο και για καθημερινές συναλλαγές τους, όπως οι αγορές. Η χρήση Ιντερνετ και στην Ελλάδα φτάνει πλέον στο 97%, με όλο και περισσότερους καταναλωτές άνω των 55 ετών να γίνονται «fans» του Διαδικτύου και των δυνατοτήτων που προσφέρει. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου από την πλευρά των επιχειρήσεων με εύχρηστες ιστοσελίδες και η εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές πληρωμές αποτελούν βασικές παραμέτρους οι οποίες οδηγούν σε ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων και στη χώρα μας. Ηδη πάνω από επτά στους δέκα Ελληνες πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ από αυτούς οι οκτώ στους δέκα χρησιμοποιούν ως δημοφιλέστερο τρόπο πληρωμής τη χρήση των χρεωστικών καρτών τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ