Η απάντηση στο ερώτημα που έθετε ο 2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Map Competition» ήδη από τον τίτλο του «Χαρτογραφώντας την Προσβασιμότητα – Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;» δόθηκε και είναι μάλλον αρνητική αφού οι 472 μαθητές από 38 δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια που έλαβαν μέρος, υπό την επίβλεψη 95 εκπαιδευτικών, δημιούργησαν 191 ψηφιακούς χάρτες στους οποίους εντοπίζουν συνολικά 8.477 εμπόδια. Ο διαγωνισμός, που είχε στόχο να ευαισθητοποιήσει τη σχολική κοινότητα γύρω από το θέμα της προσβασιμότητας, επεφύλασσε στους συμμετέχοντες μια διαδικτυακή «τελετή» βράβευσης.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ