Η ιδιωτική ετικέτα, η οποία ως αποτέλεσμα του κύματος ακρίβειας και των συνεχών ανατιμήσεων στα βασικά είδη έχει εδραιώσει τη θέση της στο καλάθι του σουπερμάρκετ, δεν γλιτώνει από τις αυξήσεις. Αντιθέτως, και το λεγόμενο «private label» γίνεται μέρα με τη μέρα πιο ακριβό.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ