Ο τίτλος του μυθιστορήματος της Σόρογκα θυμίζει έντονα την ταινία «Το εργαστήρι του δόκτορα Καλιγκάρι», το φημισμένο φιλμ του γερμανικού εξπρεσιονισμού σε σκηνοθεσία του Ρόμπερτ Βίνε, από το 1920. Οπως και η ταινία, το μυθιστόρημα έχει ως θέμα το κακό. Οπως και η ταινία, το μυθιστόρημα στρέφεται γύρω από την εργαλειακή χρήση των ανθρώπων (στο φιλμ αυτό γίνεται μέσω της ύπνωσης, στο λογοτεχνικό έργο διά της γενετικής τεχνολογίας και των ευγονικών φιλοδοξιών της). Το μυθιστόρημα υπογραμμίζει ένα είδος καθήλωσης στο εσωτερικό μιας βασανιστικής αγωνίας την οποία υφίσταται η γενική ευαισθησία μετά την άνοδο του πνεύματος του επιστημονισμού.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ