Οσο οι μέρες από τις κάλπες της 21ης Μαΐου περνούν έχει αρχίσει να αποτελεί κοινή αίσθηση το χάσμα ανάμεσα στην ψηφιακή και την πραγματική εικόνα της κοινωνίας. Σε βαθμό που θα μπορούσε να θεωρήσει κανείς τα social media παράγοντα που συνέτεινε στη συντριπτική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ. Ο ψηφιακός θόρυβος που δημιουργούσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της τετραετίας ήταν τόσο μεγάλος, που στο τέλος ζάλισε τους κατασκευαστές του. Παραπλάνησε για τις προτιμήσεις, τα διακυβεύματα, τις τάσεις, τους ήρωες, όλα όσα πραγματικά αισθάνεται η κοινωνία. Τη στιγμή που κορυφαία trend στο twitter ήταν «Μητσοτάκη γαμ@@σαι», «Μητσοτάκη κάθαρμα» και «Νδ_παιδεραστές», ο Κυριάκος Μητσοτάκης πετύχαινε προβάδισμα-ρεκόρ της μεταπολίτευσης απέναντι στον ψηφιακό νικητή-πολιτικό αντίπαλό του. Μάλιστα, η συντριπτική ήττα δεν άμβλυνε την επιθετικότητα, αντίθετα την όξυνε, επιτείνοντας το κλίμα τοξικότητας που οι πολίτες καταδίκασαν στην κάλπη, γυρνώντας το έτσι μπούμερανγκ στους ενορχηστρωτές του.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ