Μάρτιος 2013, 14 άστεγοι, άνεργοι πωλητές φορώντας ένα κόκκινο γιλέκο πουλάνε σε συγκεκριμένα – κεντρικά σημεία – το περιοδικό «Σχεδία». Φεβρουάριος 2023, 130 πωλητές, με τα ίδια κοινωνικά χαρακτηριστικά, χωρίς να αποχωριστούν το σήμα κατατεθέν, δηλαδή το κόκκινο γιλέκο, πουλάνε το επετειακό τεύχος των 10 ετών του ίδιου περιοδικού. Πλέον όμως δεν είναι ένα οποιοδήποτε έντυπο αλλά το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, ταυτισμένο εδώ και χρόνια στη συνείδηση του αναγνωστικού κοινού με την έννοια της ευκαιρίας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ