Πάγια θέση του εμπορικού κόσμου της χώρας είναι ότι έναν σημαντικό κρίκο στην «αλυσίδα αξίας» του ελληνικού τουρισμού θα έπρεπε να αποτελεί η πολύπλευρη και συστηματική διασύνδεσή του με τα εμπορικά κέντρα των ελληνικών πόλεων και τις τοπικές αγορές της περιφέρειας και, μέσω αυτής, η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ελληνικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ