Μια αίσθηση τρυφερότητας είναι διάχυτη στα «Μαγνητικά πεδία» (Ελλάδα, 2021), πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Γιώργου Γούση, η οποία διακρίθηκε στο περσινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και έχει συγκεντρώσει αρκετές υποψηφιότητες στα βραβεία της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Μια μελαγχολική γυναίκα ντυμένη στα μαύρα, ένας άνδρας πιο πολύχρωμος στην ενδυμασία, ένα Peugeot ονόματι Ζορζ, ένα νησί του Ιονίου. Η γυναίκα δείχνει να βρίσκεται εκεί χωρίς συγκεκριμένο λόγο, ο άνδρας με ένα μεταλλικό κουτί παραμάσχαλα προσπαθεί να θάψει τη θεία του εκεί που η μακαρίτισσα θα ήθελε. Με μια εξαιρετική αίσθηση του πλάνου και με πειραματισμούς στη φωτογραφία του Γιώργου Κουτσαλιάρη που δίνει έναν τόνο μετααποκαλυπτικής ατμόσφαιρας, ο Γούσης στήνει αυτή την απλή ιστορία περιπλάνησης, μοναχικότητας και κυρίως ανθρώπινης επαφής, από την οποία δεν λείπει το σασπένς όπως και το χιούμορ. Η χημεία ανάμεσα στην ψευδοβαμπ ηρωίδα της Ελενας Τοπαλίδου και τον «χύμα» αλλά «σπαθί» Αντώνη Τσιοτσιόπουλο λειτουργεί αποτελεσματικά σε μια ταινία που με τον τρόπο της έχει κάτι να πει για την ανάγκη της ανθρώπινης επικοινωνίας σε μια εποχή που αυτή η έννοια τείνει να φύγει από τη ζωή μας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ