«Ο διαγωνισµός τραγουδιού της Eurovision είχε, απ’ ό,τι διαβάζω, 70% θεαµατικότητα. Το νούµερο από µόνο του µαρτυρά το τεράστιο ενδιαφέρον που υπάρχει στην κοινή γνώµη. Ειδικά µάλιστα φέτος που η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία κι ο πόλεµος που συνεχίζεται του έδωσαν και πολιτικές προεκτάσεις – αναφέροµαι στη νίκη του ουκρανικού συγκροτήµατος που εξασφαλίστηκε χάρη στις ψήφους του ευρωπαϊκού κοινού, κι όχι από τις επιτροπές. Τούτων δοθέντων, θα ήθελα να ρωτήσω γιατί η εφηµερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» δεν έδωσε τη δέουσα σηµασία στη φετινή Eurovision». Το ερώτηµα έστειλε στη στήλη ο Β.Κ.

Τα νούμερα της τηλεθέασης ήταν πράγματι υψηλά. Εκτός από το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, όμως, υποδηλώνουν και κάτι ακόμη: πως το θέμα στο οποίο αναφέρεται ο αναγνώστης μας είναι ένα κατεξοχήν τηλεοπτικό θέμα. Γι’αυτό η εφημερίδα του έδωσε τον χώρο που θεωρεί ότι του αρμόζει μέσα στις σελίδες του πολιτιστικού της ρεπορτάζ. Βέβαια, εξαιτίας των πολιτικών προεκτάσεων που πήρε αυτή τη χρονιά η Eurovision, ο εν λόγω χώρος ήταν μεγαλύτερος απ’ ό,τι συνήθως.

Και δεν περιοριστήκαμε εκεί. Στην τελευταία σελίδα των «ΝΕΩΝ» σήμερα το κείμενο του Μιχάλη Μητσού έχει αφορμή τη δημόσια – από τον τηλεοπτικό αέρα της Eurovision – απάντηση του παρουσιαστή Γιώργου Καπουτζίδη σε ομοφοβικό μήνυμα που δέχθηκε. Επίσης σήμερα θα βρείτε τις «απαντήσεις» που έστειλε στη Μόσχα η ψηφοφορία για τον νικητή. Εφόσον λοιπόν προκύπτουν από ένα καθαρά τηλεοπτικό event ζητήματα τα οποία απασχολούν τη δημόσια σφαίρα – και προσφέρονται για δημόσιο διάλογο -, εμείς θα τα αναδεικνύουμε.