Η αυτονομία των ηλεκτρικών, σε πρακτικό επίπεδο, είναι κατά μέσο όρο, σήμερα, στα 300 – 400 χλμ. Τα νέα πρότζεκτ φανερώνουν για το μακρινό μέλλον έναν διπλασιασμό της αυτονομίας, που θα αγγίζει τα 1.000 χλμ., σχεδόν, δηλαδή, τη διπλάσια από αυτή που προσφέρουν σήμερα τα μοντέλα βενζίνης. Οι πρώτες απόπειρες για την αυτονομία των οχημάτων έχουν φέρει ιδιαίτερο ενθουσιασμό στους ανθρώπους, με αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να ισχυρίζονται ότι δεν απέχουν και πολύ από τα ηλεκτρικά των 1.000 χλμ. Η ενεργειακή αυτονομία τους μπορεί να βασίζεται ως επί το πλείστον σε «μοντέλα» προσομοίωσης υπολογιστή, όμως, οι «ανεμικές» δοκιμές των πραγματικών τεστ φανερώνουν μια επάνασταση που εξελίσσεται κάτω από τα καθίσματα των ηλεκτρικών οχημάτων, εκεί όπου εδρεύουν οι εξελιγμένες μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τo EQXX αποτελεί ένα πολυδιαφημισμένο πρότζεκτ, που καυχιέται ότι σκαρφάλωσε στα 1.000 χλμ., μια αξιοζήλευτη απόδοση που επιτεύχθηκε χάρη στη νέα γενιά μπαταριών, αλλά και στην επαναστατική αεροδυναμική του εντυπωσιακού μοντέλου της.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ