Μια θέση στον τουριστικό χάρτη της Αθήνας αναζητούν μεγάλες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες και έλληνες επιχειρηματίες, που επενδύουν κυρίως σε τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία με… φόντο την Ακρόπολη.  Τα δύο χρόνια του κορωνοϊού δεν στάθηκαν ικανά να ανακόψουν τις επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο, οι οποίες μόνο φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν τα 2 δισ. ευρώ αναβαθμίζοντας περαιτέρω το τουριστικό προϊόν της πρωτεύουσας.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ