Το περίφημο έργο του Ιερώνυμου Μπος «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων» επαναπροσδιορίζεται στην ψηφιακή εποχή. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας το αριστούργημα του ολλανδού ζωγράφου που στεγάζεται στο Μουσείο Πράδο στη Μαδρίτη αποκτά ένα νέο περιεχόμενο. Το τρίπτυχο γίνεται πάλι αφορμή για ένα σχόλιο πάνω στην τεχνολογία, τον καταναλωτισμό, το σεξ και την κλιματική αλλαγή με τη βοήθεια του Ανταμ, ενός πολυάσχολου… ρομπότ. Η ψηφιακή ιστορία με καμβά τον «Κήπο των επίγειων απολαύσεων» που παρουσιάζεται στο Madatero στη Μαδρίτη είναι καρπός εργασίας πέντε ετών και 18 μηνών προετοιμασίας μέχρι να στηθεί και να παρουσιαστεί. Οσοι επισκεφθούν την έκθεση θα έχουν την ευκαιρία να δουν έναν φυλακισμένο διάβολο σε ένα κομμάτι πάγου εξαιτίας της καταστροφής του περιβάλλοντος ή έναν αμαρτωλό δέσμιο των κοινωνικών μέσων μαζικής δικτύωσης που περιορίζεται για πάντα σε ένα hashtag. Τέσσερις αιώνες μετά τη δημιουργία του πρωτότυπου έργου, 15 σύγχρονοι καλλιτέχνες θέτουν τα δικά τους ερωτηματικά που δεν απέχουν πολύ από τους προβληματισμούς του σπουδαίου ζωγράφου.