Νέα στέγη – στο Bios – βρήκε η δουλειά του εικαστικού Blind Adam – κατά κόσμον Θάνου Κυριακίδη – πέντε μήνες μετά την ακύρωσή της την ώρα των προεγκαινίων από τον ιερέα και το διαχειριστικό συμβούλιο της Ρωσικής Εκκλησίας, στην κατακόμβη της οποίας είχαν στηθεί τα έργα για την έκθεση «The end. After before». Μια υπερμεγέθης σκληροτράχηλη καρδιά, δύο χέρια, εμπνευσμένα από τον «Επαναστατημένο άνθρωπο» του Αλμπέρ Καμί, ένας τύμβος από οστά καμωμένα από κοράλλια, κοχύλια, ηφαιστειογενείς πέτρες, σφουγγάρια, οστά, ξύλα, καουτσούκ, σίδερο κι αλουμίνιο, αλλά και το φίδι που αποτέλεσε πέτρα του σκανδάλου για τους ιερείς, βρίσκονται μεταξύ των 10 εικαστικών δημιουργιών του καλλιτέχνη που θα εκτίθενται ως τις 14 Νοεμβρίου στο υπόγειο του πολυχώρου σε επιμέλεια της Μαρίας Μαραγκού και με τη στήριξη του οργανισμού ΝΕΟΝ.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ